• Je kan geen requests meer insturen, ik ga me weer focussen op mijn verhalen! Ik maak alleen degene nog af die helemaal onderaan staan, degene die ik nog moet doen zegmaar. (:

    Goed, ik verveel me en mensen vragen wel eens of ik covers voor ze wil maken. Ik besloot maar eens een topic aan te maken aangezien ik even inspiratie op moet doen voor mijn eigen verhalen en ik dus voornamelijk bezig ben in mijn hoofd. (wauw, diepzinnig. XD) En dat kan terwijl ik covers maak, dus vandaar dit topic. (:

    Hierbij wil ik weten:
    - Wat voor tekst erop moet.
    - Een korte samenvatting waar het verhaal over gaat.
    - Als je verhaal bijvoorbeeld over Justin Bieber gaat en je wilt hem er NIET op hebben, moet je dit even zeggen.
    - Je mag van mij zeggen wat voor soort plaatje je ongeveer wilt, maar je moet wel begrijpen dat ik niet alles kan vinden wat jij in je gedachten hebt. Ik doe mijn best, maar het word nooit hetzelfde als dat jij in je gedachten hebt.

    Voorwaarden:
    - Als iemand vraagt hoe je dat plaatje hebt gemaakt of whatever, heb ik graag wel dat je ze doorlinkt naar mij. Aangezien ik dat wel zo aardig vind. (:
    - Één cover per persoon en als je er uiteindelijk nog één wilt voor een andere story moet je me even een persoonlijk berichtje sturen.

    Voorbeelden van covers die ik (voor mijn eigen stories) heb gemaakt:
    One.
    Two.
    Three.
    Four.
    Five.
    Six.

    Afgemaakt:
    Sydan - Our love is even brighter than the moon.
    ALFAkaiOMEGA - My dead heart is not as dead as they think.
    Speaker - Twifight
    XAVI - Shooting Star
    Ecstasy - Make a wish.
    LostDonut - Fruitadventures. I know, I'm a banana.
    PapaHert - Antes de que yo cierro los ojos.
    Morgaine - Even heaven is hell without you.
    OhMyTom - Waking up next to a muggle.
    SandiClaws - Game of Gods
    Rokstarr - Wicked Game
    CHOCOxMELK - The sex slave of Tokio Hotel
    Messiah - They'll tear us apart if we give them the chance.

    Nog maken voor:
    --

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 21:00 ]


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Ik wil 1!;
    Titel; Our love is even brighter than the moon.
    Waar over hij gaat; eum Justin en meisje zijn al een tijdje samen maar Nana heeft een voor gevoel dat ze niet voor altijd zijn maar Justin zegt dat dat wel zo is en Blablabla.
    En jaa ik wil JB erop.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Aw jouw covers zijn mooi:9~
    Titel: My dead heart is not as dead as they think.
    het gaat over een vampiermeisje die de Cullens ontmoet [originaliteit:Y)]
    Er hoeven geen personen erop, gebruik je fantasie ;D
    Alvast bedankt^^


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Sydan schreef:
    Ik wil 1!;
    Titel; Our love is even brighter than the moon.
    Waar over hij gaat; eum Justin en meisje zijn al een tijdje samen maar Nana heeft een voor gevoel dat ze niet voor altijd zijn maar Justin zegt dat dat wel zo is en Blablabla.
    En jaa ik wil JB erop.


    Cover; Our love is even brighter than the moon.
    Ik hoop dat je hem mooi vind! ;D


    And he's the only person who ever left me breathless.

    ALFAkaiOMEGA schreef:
    Aw jouw covers zijn mooi:9~
    Titel: My dead heart is not as dead as they think.
    het gaat over een vampiermeisje die de Cullens ontmoet [originaliteit:Y)]
    Er hoeven geen personen erop, gebruik je fantasie ;D
    Alvast bedankt^^


    Cover; My dead heart is not as dead as they think.
    Here it is! <3


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Personality schreef:
    (...)

    Cover; Our love is even brighter than the moon.
    Ik hoop dat je hem mooi vind! ;D

    die is geweldig ! ;o


    Life is a beautiful struggle

    GAYBUDDY schreef:
    (...)
    die is geweldig ! ;o

    Dankjewel! 8D <3


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Ik vind ze mooi! - Ik hoef geen cover btw -


    "I shut my eyes in order to see.'

    Yesh, I do.
    Van dit verhaal, genaamd Twifight:

    De 17-jarige Skye Sawyer ontmoet een speciale jongen, Jacob Black. Jacob raakt met haar ingeprent, maar Skye moet daar niets van weten. Dan ontmoet ze [...], die wel heel erg speciaal voor haar is. [...] heeft alleen een geheim voor haar; ze weet niet dat hij beroemd is. Als Jacob en [...] elkaar dan tegenkomen, is de oorlog officieel begonnen. Voor wie moet Skye nou kiezen? En wat als Skye zelf word overdonderd met het geheim van Jacob?


    Ik heb al twee covers staan, maar ik wil graag iets te kiezen hebben en ik heb gezien dat jij echt mooie covers kan maken.

    Wat wil ik erop? Een wolf, een donkerharig meisje, een maan, misschien. Iets in die richting?
    En als tekst:
    Twifight - Skye - © Made by Speaker
    (Die streepjes dus niet, hehe. ^^)
    Anyways, alvast bedankt, hihi. _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    C0RPSE schreef:
    Ik vind ze mooi! - Ik hoef geen cover btw -

    Haha oké, dankjewel voor het compliment! ;D <33


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Titel: Shooting Star
    Inleiding: Liv Iglesias is vijventwintig en heeft een dochtertje van vier. Liv is met Lune op vakantie in Madrid als Liv's dochtertje een wens maakt als ze een vallende ster ziet. Vanaf die dag gaat alles op rozen voor Liv. Tot Lune verongelukt..
    Foto's: Xabi Alonso, en twee meisjes. Liefst handinhand met hun rug naar ons toe en liefst ook de ene wat grote. Zoals moeder en dochter. Snapje. En iets met Madrid ofzo. Of gewoon en stad en iets met een vallende ster. Kijk maar wat je ervan maakt :]

    Ik vind jou covers btw mooooi!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Speaker schreef:
    Yesh, I do.
    Van dit verhaal, genaamd Twifight:

    (...)

    Ik heb al twee covers staan, maar ik wil graag iets te kiezen hebben en ik heb gezien dat jij echt mooie covers kan maken.

    Wat wil ik erop? Een wolf, een donkerharig meisje, een maan, misschien. Iets in die richting?
    En als tekst:
    Twifight - Skye - © Made by Speaker
    (Die streepjes dus niet, hehe. ^^)
    Anyways, alvast bedankt, hihi. _O_

    Cover; Twifight
    Zoals je kan zien heb ik Skye weggelaten, dit omdat ik er niet echt een geschikt plaatsje voor kon vinden zegmaar. Enehm, ik heb alleen © Speaker gedaan omdat die © al voor het made by staat enzo, althans zo zie ik het altijd en dan vind ik het nogal dubbelop. 'aaa
    Als je liever toch Skye en/of © Made by Speaker erbij wilt hebben, moet je dit zeggen want ik kan het nog aanpassen enzo. (:
    Ik hoop dat het verder is wat je zoekt (en laat je me weten welke cover je gebruikt zodra je eruit bent? Dat vind ik namelijk leuk om te weten ;DD)

    [ bericht aangepast op 30 nov 2010 - 22:26 ]


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Wat voor tekst erop moet: Make a wish.
    Een korte samenvatting waar het verhaal over gaat:

    Als Lilly verhuisd naar Forks, hoopt ze een nieuw leven te kunnen beginnen, en haar oude leven voorgoed af te sluiten. Als dit tegen blijkt te vallen, ziet ze haar leven niet meer zitten. Ze wil onzichtbaar worden. Bij een vallende ster wenst ze onzichtbaar te worden. Maar wat als dit ook blijkt te gebeuren? Hoe leuk is onzichtbaar zijn, als je niet meer weet hoe alles weer normaal word? Als ze op school de perfecte familie Cullen ontmoet, begint ze deze te haten. Maar wat als de mysterieuze Jasper Hale haar enige redding blijkt te zijn, is hij hiertoe bereid?

    [ bericht aangepast op 30 nov 2010 - 22:38 ]

    Personality schreef:
    (...)
    Cover; Twifight
    Zoals je kan zien heb ik Skye weggelaten, dit omdat ik er niet echt een geschikt plaatsje voor kon vinden zegmaar. Enehm, ik heb alleen © Speaker gedaan omdat die © al voor het made by staat enzo, althans zo zie ik het altijd en dan vind ik het nogal dubbelop. 'aaa
    Als je liever toch Skye en/of © Made by Speaker erbij wilt hebben, moet je dit zeggen want ik kan het nog aanpassen enzo. (:
    Ik hoop dat het verder is wat je zoekt (en laat je me weten welke cover je gebruikt zodra je eruit bent? Dat vind ik namelijk leuk om te weten ;DD)

    die is ook awesome. :9~


    Life is a beautiful struggle

    Hehe, Cool:9~
    Mij story heet:
    Fruit adventures
    I know, I'm a banana

    en ik wil graag een coole banaan op het plaatje als het kan?(hoera)(hoera)
    Bananen Heersen
    Het gaat eigelijk over dingen die ik doe alleen zet ik er dan een Monster tussen met de naam van mijn leraar en wat pratende stukken fruit ezno, maar de hoofd persoonen zijn meestal bananan.
    http://www.quizlet.nl/stories/35517/school-is-war--een-waargebeurd-verhaal-a/

    [ bericht aangepast op 1 dec 2010 - 0:44 ]

    Mijn story heet: antes de que yo cierro los ojos. (Dit betekent: Voordat ik mijn ogen sluit)

    Het gaat over Sergio Ramos, die dus na een lang onderzoek kanker heeft. Hij doet er alles aan om te overleven, maar dit gaat nogal moeilijk, en probeert de dingen te doen die hij nog wil doen voordat hij zijn ogen sluit.

    De titel moet erop. En Sergio Ramos ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.