gooi ik het er allemaal ff uit
Ik heb het idee dat ik iets mis of kwijt ben in mijn leven al weet ik niet wat. Ik ben de hele tijd triest en down en alleen vrolijk in de pauze als ik mijn vrienden zie (die wonen allemaal minstens 10 km bij mij vandaan). Dan vergeet ik het even maar zodra de bel weer gaat en ik weer weg moet is dat k*t gevoel er weer.
Het gaat superslecht op school. Ik haal op zijn tijd een onvoldoende maar ik sta wel overal voldoende voor -dat is het ook niet- maar ik maak dus nooit mijn huiswerk. En dat is simpelweg omdat ik niet de mentaliteit heb om me in te zetten terwijl ik dat wel zou moeten. Ik heb ook ruzie met de helft van de leraren omdat ik dus nooit mijn huiswerk doe. Ik snap dus ook niks van alles wat ik op school krijg. Altijd neem ik me in om goed te leren en dan ben ik vervolgens thuis en dan gaat de tv aan.
Ik lieg. Te veel en te vaak. Ik probeer daarmee al mijn problemen te verbergen maar het wordt juist steeds erger. Laten we zeggen dat ik de laatste tijd mezelf ook niet ben. Ik lieg tegen mijn ouders dat ik mijn huiswerk af heb etc terwijl dat niet zo is. Ik lieg ook vaak over waar ik ben omdat ik ook vrienden heb buiten school die laten we zeggen niet echt een leeg strafblad hebben.
Er is een iemand waarmee ik dit allemaal kan bespreken maar die heeft nooit tijd voor me. Ze is apart -net als ik- maar bij haar zie je het ook vanbuiten. Maar ze is evengoed model en een goeie ook. Nu is ze dus de laatste tijd alleen maar bezig met modellenwerk terwijl dat niet verplicht is. Ik voel me hierdoor nog kutter dan ik me al voelde. Telkens als ik zeg dat ik met haar moet praten zegt ze dat ze geen tijd heeft.
Het is echt heel stom om het hier te zetten maar ik weet dat jullie er wel naar me willen luisteren
dus bedankt als je dit allemaal heb gelezen
en ik ben boos op de maatschappij omdat je leerplicht heb tot je 18e en daarna bijna wordt verplicht te studeren terwijl ik daar helemaal geen zin in heb. En als je anders ben wordt je gewoon niet geaccepteerd hoewel Nedeland toch zoooo vrij is -sarcasme-
[ bericht aangepast op 1 dec 2010 - 18:24 ]
#WWED - What Would Emma Do?