• help me ik heb koppijn en niet zo'n beetje ook moet kotsen zonder dat me ouders en zus het weetuh

    slapen?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Naar de dokter gaan.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Je stelt je aan anders kon je niet op de pc..

    sorry hoor -_-


    Ik ben gemeen xoxo

    maak niet uit maar ik stel niet aan

    Slapen helpt vaak wel, maar het klinkt heel erg als migraine. Zelfde symptomen. Ga naar de huisarts, die verwijst je door naar Neurologie polikliniek en daar zoeken ze het uit.


    Your make-up is terrible

    migraine ?
    nouja ik heb daar ook last van, je moet vooral niet achter de computer gaan, je moet in een donkere kamer liggen, en zo veel mogelijk slapen, en je moet ook zoveel mogelijk overgeven, en als je niet kan slapen, dan moet je even een paracetamol nemen. (: en als het allemaal voorbij is raad ik je aan naar de dokter te gaan dan krijg je speciale medicijnen.


    Life is a beautiful struggle

    waaarom in hemelsnaam zouden je ouders het niet mogen weten?Misschien heb je wel koorts of buikgriep ofzo... :s

    hersenschudding?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Stripe schreef:
    Naar de dokter gaan.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Annissa schreef:
    waaarom in hemelsnaam zouden je ouders het niet mogen weten?Misschien heb je wel koorts of buikgriep ofzo... :s


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    En indd, dokter opzoeken.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Waarom weten je ouders en je zus het niet? Hou je het geheim? Dat zou je iig niet moeten doen, ga gewoon naar de dokter.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    iets eten? Wat slapen? Niet voor je moeder verstoppen?
    En naar de dokter :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    zonder dat me ouders en zus het weetuh
    En waarom is dat?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Je hebt gewoon een griepje, niks aan de hand, ga in bed liggen en slapen, achter de pc zitten helpt niks. Slapen is genezen, de griep heerst nu.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.