• Hebben sommige ouders geld teveel? Ik zie dat mensen voor kerst en sinterklaas allerlei telefoons en Ipods krijgen. Ik krijg zoiets nog niet eens voor mijn verjaardag. (cat)


    Your make-up is terrible

    ik ook niet ik moet altijd zelf sparen


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ook niet! Ik ben blij met een gezellig avondje bij de thee XD


    Life is hard and then we die

    Ik ken het,ik moet ook veel zelf betalen. En om eerlijk te zijn ben ik er blij om,ik haat het als mensen zo verwend worden.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2010 - 17:08 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik krijg voor mijn verjaardag bijna altijd wel wat duurs -vorig jaar en dit jaar een Lowlandskaartje- maar met kerst niet hoor :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    haha, ja dat dacht ik dus ook al.
    voor mijn verjaardag krijg ik iets van hooguit 50 euro.
    en voor sinterklaas nog minder.


    Even a white rose has a black shadow.

    ik/wij hebbe zelfs gn geld..... k krijg meestal met kerst/sinterklaas altij kleine dinge


    Only those who listen can hear

    ik moet ook altijd sparen voor vanalles en nog wat!!!!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik krijg eens in de twee jaar een nieuwe mobiel. Bij een abonnement wel te verstaan. Ik moest ook mijn eigen ipod kopen, maar ik krijg voor mijn verjaardag wel zulk soort dingen. Voor kerst krijg ik echter nooit grote dingen ofzo, hoef ik ook niet. Ik heb liever wat leuke kleinigheden dan een nieuwe mobiel. Kerstgeest hé (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik krijg dat ook niet haha. Ik krijg een luchtje ofzo. Ook leuk toch? :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Romances schreef:
    Ik krijg voor mijn verjaardag bijna altijd wel wat duurs -vorig jaar en dit jaar een Lowlandskaartje- maar met kerst niet hoor :'D


    ik krijg altijd iets wat best duur is (voor ons dan) maar dat is nod nog geen 50 euroxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb een Iphone, maar dan moet ik dan ook 2 jaar mee doen. En ik betaal hem helemaal zelf. Maar ik vind Sinterklaas meer een feest om leuke kleine dingen te vragen, en voor mijn verjaardag vraag ik wel andere dingen!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik mag ook niet klagen. :x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik snap nog wel dat mensen een gsm krijgen,maar als je er dan nog zoveel kado's bijkrijgt...
    Als ik da vraag zou ik da wrs ook wel krijgen,maar ook niet veel meer dan dat hoor..
    Ik krijg trouwens geen kado's voor sinterklaas.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2010 - 17:13 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Bij ons gaat 't tot 10/15 euro p.p., dus ik snap 't ook niet :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wij hebben lootjes getrokken in de familie, en in totaal geven we 64 euro (16 p.p.) uit aan alle kado's, maar dat was het dan. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan