Enkele dagen keek ik bij het nieuws gedeelte en zag dat iemand weer eens hele oude topics uit het jaar nul omhoog geschopt heeft, wat vet irritant is én verwarrend.
Nu weet ik niet of dit mogelijk is, maar kan er misschien niet iets komen wat topics na enige tijd automatisch verwijderd? Zo blijft de boel ook overzichtelijker.
- Home
- Forum
- Suggesties
- [Suggestie] Topic na enige tijd automatisch verwijderd.
[Suggestie] Topic na enige tijd automatisch verwijderd. - Suggesties
-
29 nov 2010 - 21:4726 jan 2011 - 13:0926 jan 2011 - 20:08
Simbelmyne schreef:
Nee, topics worden niet verwijderd :'D En ik zoek nog geregeld eens iets op in oude topics :') Een slotje erop zou eventueel nog wel kunnen.In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.
26 jan 2011 - 20:12Ik denk niet dat het slim is om ze gelijk te verwijderen, maar gewoon een slotje op doen een een aparte map voor de oude, gesloten topics. Dat als je een heel oud topic wilt opzoeken, dat je naar die 'map' moet gaan en daar kan zoeken. Als je snapt wat ik bedoel. :"D
your eyes are like stars in the night.
26 jan 2011 - 20:13Primrose schreef:
Hmm.. Ik weet niet. Ik zoek soms nog wel eens oude topics op als ik een keer iets vergeten ben ofzo :')Hope goes lost but never dies.
26 jan 2011 - 20:17Sluiten, maar niet verwijderen. Oude dingen terug lezen is leuk.
You move me ......... Kurt
26 jan 2011 - 20:54Neen, want het is leuk om oude reacties nog eens terug te lezen en handig om dingen nog eens op te zoeken. Slotje dan liever ofzo.
26 jan 2011 - 21:0817 schreef:
Nee. Alleen degenen met een slotje?
Ook daarin moet soms worden terug gekeken door mods, en sommige users kijken ook terug in oude topics met slotjes, neem ik aan?
& @Poseidon; ja, en als je nou een oudtopic zoekt maar je weet alleen nog in welk subforum die staat? Dat heb ik heel vaak bij nieuwstopics. Als het dan in een apart subforum komt.. hm27 jan 2011 - 11:39Nee, er staat altijd wel belangrijke info tussen die later opnieuw wordt opgezocht.
I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO
27 jan 2011 - 12:02Krull schreef:
(...)
Ook daarin moet soms worden terug gekeken door mods, en sommige users kijken ook terug in oude topics met slotjes, neem ik aan?
& @Poseidon; ja, en als je nou een oudtopic zoekt maar je weet alleen nog in welk subforum die staat? Dat heb ik heel vaak bij nieuwstopics. Als het dan in een apart subforum komt.. hm
Nou, dan komen er daar ook gewoon subforums in die map?'[ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 12:02 ]
your eyes are like stars in the night.