• Nou, er zit een jongen in mijn klas waar ik op verliefd ben. Iedereen uit mijn klas -op 2 meiden na- vind hem een ongelooflijk egoïstisch iemand en ik eigenlijk ook, maar ik kan hem maar niet uit mijn hoofd zetten. Als ik bijv. een weekendje niet aan hem gedacht heb, en denk dat ik hem niet meer zó leuk vind is het de volgende maandag weer omgekeerd. Soms heb ik het gevoel dat hij mij ook leuk vind, maar dan is het later net of hij weer een ander meisje 'versierd'.

    Dan heb ik nog een probleem:

    Een van de 2 meiden die hem wél leuk vind loopt echt achter hem aan. Ze woont ook naast hem en fietst wel eens samen met hem naar school. Ik heb soms een enorm jaloers gevoel en heb bij haar vaak een kort lontje. Ik ben bang dat áls zij verkering met hem heeft dat mijn hart in duizend kleine stukjes zal breken en dat het niet meer te lijmen is.

    Nu probeer ik hem uit mijn hoofd te zetten én omdat het eigenlijk een werkelijke zak is én omdat ik een beetje té jaloers ben op die vriendin. Maar dat lukt dus weer niet. Help?

    hmm... sorry ik heb geen tips maar ik heb hetzelfde gevoel voor een jongen, en het lijkt ook alsof hij andere versiert en soms alsof hij mij versiert best irri, maar goed.

    Uhm.. zoek een andere leuke jongen?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    k had dus ook dat k een jongen leuk vond alleen bij mij was het nog erger, de gene die hij wel een beetje leuk vond is zijn stief-zus geworden. zijn moeder heeft nu verkering met haar vader. k werd echt helemaal gek! maar toen is het tussen hun niks geworden en vond hij mij uiteindelijk leuk alleen mijn tip is om umh... zoek een andere leuke jongen en umh tjaa verder weet k het ook niet want bij mij is het wel goed afgelopen.
    sterkte(H)


    Believe In Everything Because Everything's Reachable

    Tja... je kunt hem denk ik maar het beste vergeten, hij is zoals jij het beschrijft nogal een flirt. Denk gewoon niet steeds dat je hem niet meer leuk vindt, wacht gewoon een tijdje tot je er zeker van kunt zijn.
    En anders, dromen over jongens is ook leuk en dan hoef je niet meteen met ze te hebben. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mapangarapin schreef:
    Tja... je kunt hem denk ik maar het beste vergeten, hij is zoals jij het beschrijft nogal een flirt. Denk gewoon niet steeds dat je hem niet meer leuk vindt, wacht gewoon een tijdje tot je er zeker van kunt zijn.
    En anders, dromen over jongens is ook leuk en dan hoef je niet meteen met ze te hebben. (:


    HaHa, drome over jongens xD
    Ja, zoals mensen hier zeggen: zet hem uit je hoofd, dat is niet erg gemakkelijk. Dat heb ik ook maar niet ZO erg. w8 maar ff af, misschien vergeet je hem wel (en zoals je zelf al zegt, mensen vinden hem egoistisch enzo...)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Mapangarapin schreef:
    Tja... je kunt hem denk ik maar het beste vergeten, hij is zoals jij het beschrijft nogal een flirt. Denk gewoon niet steeds dat je hem niet meer leuk vindt, wacht gewoon een tijdje tot je er zeker van kunt zijn.
    En anders, dromen over jongens is ook leuk en dan hoef je niet meteen met ze te hebben. (:


    Dat is de beste tip die ik in tijden heb gekregen, bedankt.
    Ik denk dat ik nu nog een tijdje over hem ga dromen (:
    en als ik 'er klaar voor ben' hem écht uit mijn hoofd zet..