• Nog geen half jaar geleden op de basischool, had ik altijd héél veel getekendd. Daar stond ik in e klas ook een beetje bekend om. Ik deed er zo mijn best voor! Er was wel één ander meisje dat dat ook goed kon, maar daar kon ik het heel goed mee vinden!
    We hadden 2 totaal verschillende tekenstijlen, en die leerde we elkaar!

    Nu zit ik in de brugklas. Op musis beeldend. Dat is voor kinderen die goed konden tekenen en dingen kunnen knutselen enz. Maar nu is het, al werk ik weken aan één tekening! uiteindelijk ben ik er héél trots op! Want het kostte echt veel werk. Is het zo van; 'Dat kan ik ook hoor'
    Begrijp me niet verkeerd ze zijn erg aardig! Maar het voelt alsof het concurente zijn! Wat ik eerst kon! Waar ik speciaal om was, is me nu gewoon af genomen lijkt wel!
    Ik was altijd al kritisch op mijn tekeningen. Altijd vodn ik ze beter kunnen! Maar nu eidere keer als ik wat probeer, en het gaat niet meteen perfect zit ik helenmaal in de put! Dan voel ik me helenmaal kut! Alsof ik niks kan!

    Hier op quizlet, ja hier zitten veel tekentalenten, Kikkeli, Amistad, Shithead, Corpse ga zo maar door. Maar dit is neit één en al volledige perfecte tekenaars! Mijn klas wel! En dat kan ik niet hebben!

    Ik vind het heel dom van mezelf, alsof ik het hun niet gun! Maar hoe erg ik ook mijn best doe! Ik heb gewoon een leeg gevoel! Ieder foutje in een tekening van mij doet de bom barsten!~
    Ik heb jaren lang uren zitten tekenen! Om gewoon goed te kunnen tekenen! En nu? Nu is al dat werk! het lijkt wel weg! Natuurlijk wist ik dat er zat mensen zijn die beter kunnen tekenen dan ik, ja maar ik zit nu in een groep met mensen die precies het zelfde kunnen als ik!
    Het geen wat mij vroeger speciaal maakte, maakt mij nu deel van een groep!

    Sorry voor ditgezeik, eigenlijk om niks. Maar het zit me écht dwars! Weet iemand wat ik hier mee moet?

    Doe je niet daarom die opleiding?


    Your make-up is terrible

    Ik begrijp je helemaal, ik wou eerst ook naar z'n school, maar ik wist dat hetgeen wat mij speciaal maakte werd gedeeld. En in de tweede van mijn school [gwn vmbo t] krijg ik ongeveer maar 2 uren les in Tekenen/Bv maar in mijn klas zitten er ook een paar die goed kunnen tekenen, maar met een andere stijl. Probeer nieuwe dingen of oefen vaker neem voorbeelden van andere tekenaars/kunstenaars.


    They fell in love, didn't they?

    Ik snap het wel. Misschien moet je je tekeningen gewoon aan de Quizletters showen, en hun mening niet meer vragen. Want dan vertellen wij je hoe mooi we jou tekeningen vinden. En als je klas genoten je vertellen dat ze het ook zouden kunnen, dan word je alleen maar slecht gezind. [:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    NikkiPedia schreef:
    Doe je niet daarom die opleiding?

    Tja, als je naar een school gaat voor kinderen die goed kunnen tekenen kun je verwachten dat je niet meer "speciaal" bent in een klas. Dit tussen aanhalingstekens omdat iedereen speciaal bent. Je moet trots zijn om de dingen die je kan, in jouw geval dus tekenen. Als mensen zeggen dat zei dat ook kunnen dan is het van: Nouen, ik ben er trots op. Misschien zeggen ze wel dat ze dat kunnen maar kunnen ze dat helemaal niet en willen ze gewoon opscheppen.
    Wees trots om de dingen die je zelf gemaakt heb en luister niet te veel naar anderen die denken dat ze het beter kunnen :3


    Be my Louis and I be your Eleanor

    Ik snap hoe je je voelt,maar ik/jij kan er weinig aan veranderen. Je hebt ervoor gekozen en je wist dat dat zou gebeuren. Wat je niet moet doen is steeds je eigen tekeningen afkraken. Je bent wél goed,en geloof daar in. Dan gaat het allemaal wel beter =) En,kijk ook eens wat kritischer naar de tekeningen van je klasgenoten,die zijn vast ook niet perfect!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat kan je wel verwachten als je in een klas zit voor kinderen die allemaal goed kunnen tekenen, eigenlijk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mehehe, ik doe ook iets zoiets naast mijn opleiding en die leraren zijn best wel lovend over mij. Ze noemden mij zelfs de beste van die opleiding, mehehe. Op creatief gebied dan :'D Want wij hebben er ook nog theater en muziek bij.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 18:41 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja logisch, nu zit je op niveau. .__.
    Dan ben je niet meer de beste maar de middelmaat. Wen er maar aan, zo is het altijd in het leven.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Op de basisschool stonden ik en een vriendin ook bekent om onze goede teken kunsten. Toen we naar de middelbare school gingen (in de expressie klas, ook voor extra beeldende vorming en tekenen en zo) waren er ook meisjes die goed konden tekenen, maar alsnog keek de hele klas ons met open mond aan als we wat gemaakt hadden.. Was op zich wel leuk. (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Je bent daar om je eigen steil te vormen!!!
    Nu ben je missschien als de rest, maar als je eeenmaal je eigen steil en specialiteiten hebt, ben je weer uniek!
    geef het wat tijd en maak zeker geen ruzie

    xx


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Crime schreef:
    Ik snap het wel. Misschien moet je je tekeningen gewoon aan de Quizletters showen, en hun mening niet meer vragen. Want dan vertellen wij je hoe mooi we jou tekeningen vinden. En als je klas genoten je vertellen dat ze het ook zouden kunnen, dan word je alleen maar slecht gezind. [:


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Tja, maar je hebt die opleiding toch ook gekozen om beter te leren tekenen? De volgende keer als een klasgenoot zoiets zegt moet je maar eens vragen wat zij dan zouden willen veranderen, of je moet proberen te leren hoe zij tekenen. Ga er op een positieve manier mee om.
    Jij vindt het leuk, en je bent er goed in, maar je moet jezelf niet gaan vergelijken met die anderen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik voel me ook redelijk beroerd over m'n school omdat iedereen alles goed schijnt te kunnen en ik keihard moet worstelen en nog geen resultaat krijg. En dat dan dagen en dagen en dagen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    Ik voel me ook redelijk beroerd over m'n school omdat iedereen alles goed schijnt te kunnen en ik keihard moet worstelen en nog geen resultaat krijg. En dat dan dagen en dagen en dagen.


    If we had not a soul, music would have created it.