• Vandaag kwam er een glazenwasser bij de voorkant, belde aan omdat hij water nodig had.
    Daarna, een uur later, kwam er een ander glazenwasser aan de andere kant en die had ook al water nodig (cat) Hebben ze allemaal water nodig van me haha. Ik vind het best wel eng om zo'n man in huis te laten als ik alleen ben maar anders is het ook zo lullig.


    Your make-up is terrible

    Ik mag van m'n moeder nog steeds geen onbekende mensen binnen laten? :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik mag van m'n moeder nog steeds geen onbekende mensen binnen laten? :'D


    Life is a beautiful struggle

    Poseidon schreef:
    Ik mag van m'n moeder nog steeds geen onbekende mensen binnen laten? :'D


    We huren ze wel in bij een bedrijf dus we weten wel wie het zijn, zo ongeveer.


    Your make-up is terrible

    Ahjoh wat maakt een emmertje water uit 8D
    Je kan altijd nog keihard gillen als het mis gaat, wat het waarschijnlijk toch niet gaat. Oh en je kunt die kerel altijd nog op de stoep laten staan en dat jij het emmertje gaat halen 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Poseidon schreef:
    Ik mag van m'n moeder nog steeds geen onbekende mensen binnen laten? :'D


    ik ook nie x]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik mag van mijn ouders niet eens de deur open doen als ik alleen thuis ben en er belt iemand aan. Maar dat is ook zo stom, want dan zit je daar in de woonkamer en als ze voor de deur staan kunnen ze je gewoon zien door het grote raam, maar je mag niet opendoen...? -.-


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik mag van mijn ouders niet eens de deur open doen als ik alleen thuis ben en er belt iemand aan. Maar dat is ook zo stom, want dan zit je daar in de woonkamer en als ze voor de deur staan kunnen ze je gewoon zien door het grote raam, maar je mag niet opendoen...? -.-



    lololol, ik ga me verstoppen 8D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik heb nare ervaringen aan de "glazenwasser"


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind die glazenwassers hier in de buurt eng, en als ik ze zie rondlopen doe ik sowieso de deur al niet eens meer open :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Poseidon schreef:
    Ik mag van m'n moeder nog steeds geen onbekende mensen binnen laten? :'D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Square schreef:
    Ik mag van mijn ouders niet eens de deur open doen als ik alleen thuis ben en er belt iemand aan. Maar dat is ook zo stom, want dan zit je daar in de woonkamer en als ze voor de deur staan kunnen ze je gewoon zien door het grote raam, maar je mag niet opendoen...? -.-

    dat heb ik nouw ook(nerd)


    Shoganai i ne~

    Romances schreef:
    Ik vind die glazenwassers hier in de buurt eng, en als ik ze zie rondlopen doe ik sowieso de deur al niet eens meer open :Y)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Poseidon schreef:
    Ik mag van m'n moeder nog steeds geen onbekende mensen binnen laten? :'D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    nerveus schreef:
    Ik heb nare ervaringen aan de "glazenwasser"
    Waarom ;o


    it's so empty living behind these castle walls