Zoals de titel al zegt .
Mensen die mijn verhalen en verslagen lezen, zullen wel weten waar dit over gaat. Mensen die geen flauw idee hebben waar het over gaat, stel ik voor eerst even 'Silence, my best friend' & 'Berlin my love' te lezen, mits ze daar interesse in hebben natuurlijk .
Wat er gebeurde na Berlijn...
'Invisible Ink.'
Het verhaal is al af en bestaat uit zeven korte hoofdstukjes. Veel plezier met lezen .
Mensen die mijn verhalen en verslagen lezen, zullen wel weten waar dit over gaat. Mensen die geen flauw idee hebben waar het over gaat, stel ik voor eerst even 'Silence, my best friend' & 'Berlin my love' te lezen, mits ze daar interesse in hebben natuurlijk .
Wat er gebeurde na Berlijn...
Een jaar geleden had ik dit uitzicht niet voor mogelijk gehad. Ik had gehoopt en gedacht dat het veel anders zou lopen. Ook had ik niet verwacht dat hij zo lang op zit zou laten wachten en dat hij zo koelbloedig zomaar haar hart kon breken. We hadden beloftes gemaakt. Ik en zijn vrienden… mijn vrienden. Uiteindelijk konden ze de druk niet meer aan te moeten kiezen tussen hun beste vriend en een meisje dat ze enkel graag mochten. Een jaar heb ik gewacht en daarna heb ik het opgegeven. Tenminste, dat was tot mijn wederontmoeting met Blowsight, wat alles weer veranderde….
'Invisible Ink.'
Het verhaal is al af en bestaat uit zeven korte hoofdstukjes. Veel plezier met lezen .
[ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 3:11 ]
Wie du mir, so ich dir.