• Daarnaast kwam ook nog de band met mijn vader. Voorheen had hij me nog nooit echt gerespecteerd. Hij had het moeilijk gehad toen ik hem vertelde dat ik op jongens viel. Nooit had hij me echt zien dansen. Dat was tot de liveshows. Hij had mijn talent en mijn geaardheid erkent. Hij was trots op mij.



    Stefano is een vlaamse danser die valt op mannen. Zijn vader heeft moeite met het accepteren van zijn zoons sexuele geaardheid, tot deze meedoet aan het programma 'So You Think You Can Dance'. Hij schopt het tot de halve finale, en zijn vader wordt met de liveshow trotser.

    Dit is niet het enige positieve dat deze show hem brengt...


    Fanfiction - Romantiek.

    Er staan momenteel 3 delen online, dus zoveel moeite kost het niet het te lezen :x


    Reacties altijd welkom ^^


    SYTYG

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 13:35 ]


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Leuk ik ga een abbo nemen ;)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Decoration schreef:
    Leuk ik ga een abbo nemen ;)


    Hihi ^^ Dankuu ^^


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Lijkt me leuk.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Deja Vu.. o.o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    Deja Vu.. o.o


    o,o ?


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Pointless schreef:
    (...)

    o,o ?

    Ja, ik kreeg een deja vu toen ik je topic las, ik heb het al eens eerder gelezen dus. 8D
    Echt freaky.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    (...)
    Ja, ik kreeg een deja vu toen ik je topic las, ik heb het al eens eerder gelezen dus. 8D
    Echt freaky.


    Ooh. :') Aha.

    Ja das best freaky... :Y)


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    oei. Al vijf abbo's o.o Datismeerdanikverwachtteooittekrijgen ^^

    Vanmiddag // Vanavond komt waarschijnlijk t vierde deel op internet ^^ Hij is af, maar ik vind hem nog niet goed genoeg :x


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    fa2