• Voor het eerst sinds tijden gingen we met het hele gezin spelletjes spelen. We gingen cluedo doen en mijn moeder had dus gewonnen. Naja, ik neem even aan dat jullie weten hoe cluedo ongeveer werkt. Maar goed, ik vroeg dus aan het einde waarom dan een zo'n verdacht niet genoemd was en toen ging mijn broerje gillen dat ik niet tegen mijn verlies kon en dat ik niet moest zeuren en dat ik niet zielig moet lopen doen :S Hij zij dat hij die verdachte zelf had, maar dat had hij dus niet gemeldt en toen zei ik daar wat van en werd hij boos en zei dus jij kan echt niet tegen je verlies. Dat was het helemaal niet, ik vroeg me alleen af waarom hij valsspeelde :|

    Gezellig hoor, ik heb hem voor klootzak uitgemaakt en ben nu op mijn kamer. Broertjes :O Irritante wezens (duivel)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nouja ben blij dat jullie tenminste iets samen doen :'D Wij krijgen dat soort situaties gewoon uit het niets.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Helaas valt er niet veel aan te doen, je zit toch met ze opgescheept tot een van jullie het huis uit gaat. -.-


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Achja. Soms heb je dat


    -

    Mij moet je niet vertellen hoe broers zijn.
    Die van mij zit mij momenteel met een lat te pesten. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Broertjes zijn irritant!:Y)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Genius schreef:
    Achja. Soms heb je dat


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.