• Mijn kleine broertje zat te eten, en plotseling hoorde ik m'n moeder om z'n rug kloppen. Er zat dus eten vast. En hij kon niet meer ademen en m'n moeder begon te roepen naar m'n vader, mijn broertje werd paars enzo, en het ging er maar niet door. Maar uiteindelijk slikte hij door! Hij had pijn , sloeg met z'n armen en kreeg geen adem! Ik dacht dat hij dood ging. Omg, ik schrok me dood!

    ^Srry moest dit even kwijt, nog iemand die dit ooit eens heeft meegemaakt?

    Ps; Alles is terug goed met hem! (';

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 16:29 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Je weet toch wel die kersen van de haribo, daar ben ik een keer ingestikt in de bioscoop.
    We waren met vrienden naar Eclips en ik moest om iets lachen en toen schoot dat ding m'n keel in!
    En iedereen maar lachen! Ze dachten dat ik het express deed totdat ik blauw werdxD
    Ze deden de Heimlig maneuvre of hoe dat ook heet, en toen schoot dat snoepje in iemands haarxD
    Ik ging daarom echt helemaal stuk!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Jhaa, alles is nu goed met hem , Gelukkig.
    Dat was echt zo eng! Dankje voor jullie reacties (; x


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Speaker schreef:
    Ja, ikzelf. Ik was een keer bijna gestikt in een aardbei. Ik stop zo dat ding in mijn mond en toen moest ik lachen en schoot ie mijn keel in en BAM hij zat vast O.O
    Toen begon mijn mama ook lekker op mijn rug te rammen enzo. 8D
    Anyway, dat doet vet zeer en het is vet eng want je krijgt geen lucht. Aardbeien zijn gevaarlijk, lol.
    _O_


    Hahahaa, als ik dit lees lig ik plat.
    achteraf kan je er nog mee lachen éh, maar tijdens ;O


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    ik ben ooit bijna verdronken. Nou, ik dronk water en moest lachen en toen zat het vast en verdronk ik bijna, ja dat is mogelijk(cat) & iedereen aan tafel lachte me uit terwijl ik helemaal paars werd.
    maar goed dat het goed met je broertje gaat.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 16:35 ]


    We're hiding behind skin that's too tough

    Crime schreef:
    Omg, hoe is het nu met hem?


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    omg, vet eng ;o
    ik was een keer alleen thuis en toen zat er een stukje chocola vast in mijn keel xd Ik kreeg geen adem meer en moest helemaal huilen hahah, dat was echt zo eng!


    T O K I O H O T E L < 3

    creapy
    ben zelf bijna eens gestikt in een aardbeixD
    was niet echt fijnxD


    Not all those who wander are lost

    Lipsy schreef:
    Ohgod.
    Ik ben blij dat het goed afliep!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Dat had mijn moeder vandaag. toen heeft mijn vader haar geholpen. Echt heel eng ja!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lipsy schreef:
    Ohgod.
    Ik ben blij dat het goed afliep!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Rokstarr schreef:
    (...)

    Hahahaa, als ik dit lees lig ik plat.
    achteraf kan je er nog mee lachen éh, maar tijdens ;O


    Ja, klopt. Nu vind ik het echt hilarisch, stikken in een aardbei, maar op dat moment écht totaal niet. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik niet zo heftig, maar het lijkt me doodeng. O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh dat is zo erg, ik heb dat ook een keer meegemaakt met mijn buurjongetje. Die was toen 6 of zo en vond het leuk om met mij te spelen. Dus mijn ma komt snoepjes brengen, we zaten zo'n spelletje op mijn computer te doen en ineens hoor ik rare geluiden, ik kijk om; stikt dat jochie. Ik hem optillen en snel naar beneden rennen en op de bank leggen, mijn moeder gelijk op zijn rug slaan en zo en toen kwam het gelukkig weer omhoog. Ondertussen was ik snel naar zijn ouders gegaan die er ook gelijk aan kwamen.
    Vreselijk om te zien.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 21:27 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Speaker schreef:
    Ja, ikzelf. Ik was een keer bijna gestikt in een aardbei. Ik stop zo dat ding in mijn mond en toen moest ik lachen en schoot ie mijn keel in en BAM hij zat vast O.O
    Toen begon mijn mama ook lekker op mijn rug te rammen enzo. 8D
    Anyway, dat doet vet zeer en het is vet eng want je krijgt geen lucht. Aardbeien zijn gevaarlijk, lol.
    _O_

    Hahaha sorry, maar ik moest lachen toen ik het las, zo droog.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik lag een keer in bed toen ik een kauwgompje in m'n mond deed, maar ik kon hem zo weer ophoesten, dus het viel wel mee..

    (:


    It ain't broke, so don't fix it.