• het werkt zo:
    iemand typt een mop bijvoorbeeld
    klaas:moperdemopermopmop
    piet:haha hoegrappig/ik snap hem niet/niet grapig(deze 3 zijn gewoon voorbeeld antwoorden)dan typt piet zijn mop en beoordeeld de volgende hem


    hier is de start mop:
    De nieuwe werknemer stond wat hulpeloos bij de papierversnipperaar.
    "Kan ik u helpen?", vroeg een secretaresse.
    "Ja," zei hij, "hoe werkt dat ding?"
    "Heel simpel," zegt ze, en pakte het dikke dossier en stopte het in de
    versnipperaar.
    "Bedankt, maar waar komen de kopieën er nu uit?"

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 19:14 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Damn ik had het laatste zinnetje al gelezen =x maar wel nice =')

    Jantje zit in de klas en de leraar spreekt hem over zijn slechte punten voor Nederlands aan."Jantje, ik wil dat je voor morgen de 4 eerste letter van het alfabet aan me kunt zeggen."
    Jantje vertrekt vol moed naar huis en vraagt de eerste letter aan zijn moeder die een taart staat te bakken. Maar de moeder van Jantje ziet dat de taart is verbrand en doet de oven open.
    "Mama, wat is de eerste letter van het alfabet?" Vraagt Jantje.
    "Shit!" Roep zijn moeder.
    Jantje vertrekt naar de woonkamer om de tweede letter aan zijn vader te vragen. Maar die is druk bezig met het voetbal te zitten kijken. Net als zijn ploeg het winnende punt heeft gescoord, stelt Jantje zijn vraag.
    "Papa, wat is de tweede letter van het alfabet?" Vraagt hij.
    "Olééé olé olé olééé, we are the champions we are the champions!"
    Jantje loopt naar de kamer van zijn kleine broertje. Zijn broertje zit met zijn actiefiguur van Superman te spelen."Broer, wat is de tweede letter van het alfabet?" Vraagt hij."Supermaaan!!!"
    Als laatst vertrekt Jantje naar de kamer van zijn kleine zusje, zij zit een varkentje van marsepein te eten."Zus, wat is de vierde letter van het alfabet?" Vraagt hij."Een varkentje van marsepein." Pruteld ze.

    Eenmaal weer in school zit Jantje blij op zijn stoel in de klas.
    "En Jantje, weet je nu de eerste vier letter van het alfabet?" Vraagt de meester."Shit!" Begint Jantje."Jantje! Zo'n taalgebruik! Nog één keer zoiets en je vliegt naar de directeur!" Zegt de meester kwaad."Olééé olé olé olééé we are the champions! We are the champions." Vervolgt Jantje."Zeg, wie denk je wel dat je bent?!" Vraagt de meester streng."Supermaaan!!!" Gaat Jantje rustig door."En wie denk je wel dat ik ben?!" Vraagt hij."Een varkentje van marsepein."

    whahahahaha xD
    dit zijn meer uitspraken van leraaren bij mij op school(krul)
    -BNG:meiden laat die kraan eens met rust?
    Leerling:Maar er hangt een grote druppel aan!
    BNG: Ja dat heb ik ook wel eens.
    -BNG: Daarom heb ik voor dit vak gekozen eindelijk legaal chanteren!(natuurkunde)
    -BNG(alweer) *wesp in het lokaal* BNG: iedereen kalm bljven! AHHHH*DUIKT*

    MRE:Het lijkt hier wel een concentratiekamp>*Het blijft even stil* MRE"EN deze uitspraak wil in NIet en de B-Paper hebben!(B-Paper is een blad bij mij op school)
    RUJ tegen BGM: Goh mevrouw,l wat een leuk standje(krul)

    er komt een leerling het lokaal binnen.Mag ik een paar atlassen meenemen? STP: Waarom,van welke leraar? Leerling: DDK. STP:Weet je zeker dta het mag?Echt?Echt?Echt? Leering: Ja STP oke*atlassen liggen voor zijn neus* maar ik weet niet waar de atlassen liggen. *leerling wijst* STO: ah oke

    HPM: Het bestaat het kan het is correct.
    BLD:...op dezelfde manier maar toch op een andere manier bepaald...
    BNG:HO! Er vliegt een koolstof atoom over de grond!

    HMP: Ik heb een SBU uur(een soort toets uur dat begint om 8 uu in de ochtend ook voor straf werk een bijlessen) als je de toets wilt inkijken. Wat dat inhoud? Dat ik zit te wachten op kinderen die het nulde(dat is het SBU uur) toch niet komen(krul)
    RMR(mijn mentor): Als julie morgen niet alle maal christenen zijn steek ik julie dood(hij ging uit leggen over kruistochten enzo)*pak zijn Zwitserse zakmes* Het probleem is , het gaat een beetje lastig.
    een paar weken later.
    als ze hier met ze allen binnen komen vallen pak ik mij zwiterse zakmes en maak ik ze allen maal dood(we haddn het over oorlog enzo)
    -het nadeel van een zwiterse zak mes is dat ie maar een paar cm groot is xD-


    Shoganai i ne~

    -haalt ding omhoog(nerd)-


    Shoganai i ne~

    2 Duitse herders zitten bij de dierenarts.
    Zegt de ene tegen de andere: "Waarom zit jij hier?"
    Andere: "Wel ik liep met mijn baasje over de straat en aan de andere kant van de straat liep een teefje. De wet van de natuur was sterker dan mezelf en nu zit ik hier hee, castreren."
    Eerste herder: "Ooooh, erg hee"
    Andere herder: "En gij waarom ben jij hier?"
    Eerste herder: "Wel ik zat voor de deur van de badkamer en mijn bazinneke zat in bad. Nu laat dat mens de zeep vallen en staat op en bukt om de zeep terug op te rapen, en ik zie dat poepke, en de wet van de natuur was sterker dan mezelf."
    Andere: "En en en ..... ook castreren?"
    Eerste: "Nee mijn nagels bijknippen."


    Mijn username is een kopje, geen plaat