• het werkt zo:
    iemand typt een mop bijvoorbeeld
    klaas:moperdemopermopmop
    piet:haha hoegrappig/ik snap hem niet/niet grapig(deze 3 zijn gewoon voorbeeld antwoorden)dan typt piet zijn mop en beoordeeld de volgende hem


    hier is de start mop:
    De nieuwe werknemer stond wat hulpeloos bij de papierversnipperaar.
    "Kan ik u helpen?", vroeg een secretaresse.
    "Ja," zei hij, "hoe werkt dat ding?"
    "Heel simpel," zegt ze, en pakte het dikke dossier en stopte het in de
    versnipperaar.
    "Bedankt, maar waar komen de kopieën er nu uit?"

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 19:14 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    hahahahahahaha XD


    Life is hard and then we die

    waarom kan bob niet rijden??
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~~
    omdat ie een steen is!!!!!
    en waarom kan bob zijn neef Jan niet rijden maar wel bakken??
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    omdat ie een baksteen is!!!


    live long and prosper

    omg hahaha
    Jantje ligt in bed en hoort een vreemd geluid. Het geluid komt uit de kamer van zijn moeder, die reeds twee jaar weduwe is. Hij loopt stilletjes naar de slaapkamerdeur en loert door het sleutelgat. Jantje ziet zijn moeder naakt op het bed liggen. Ze zwaait hevig met haar armen en roept: 'Ik wil een man, ik wil een man...'
    Dat gaat zo verschillende nachten door.
    Op zekere nacht echter is het geluid totaal anders.
    Jantje besluit weer eens te gaan kijken. Ditmaal ziet hij zijn moeder naakt op het bed liggen samen met een naakte man. Verschrikt loopt Jantje naar zijn kamer.
    Hij gooit de deur dicht, trekt zijn pyama uit, gaat naakt op zijn bed liggen, zwaait hevig met zijn armen en roept: 'Ik wil een fiets, ik wil een fiets


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    hahahahahahaha geniaal
    Wat is lang hard en je stopt het in je mond :$


























































    een tanden borstel (:


    live long and prosper

    Niet zo heeeel geniaal ;x

    3 Polen kopen bij de trein één kaartje. 3 Belgen zien het. 'Amaai, wat doet ge nu?' 'Kaartje kopen' andwoorden de Polen 'Maar ge zijt met zn drieen!' zeggen ze verbaasd. De belgen kopen beleefd 3 kaartjes. Als de Belgen en de Polen in de trein zitten komt de conducteur. De polen schieten de WC in. De conducteur knipt de kaartjes van de Belgen en klopt op de deur van de WC. Hij klopt op de deur en de Polen schuiven het kaartje oder de deur., De conducteur knipt het kaartje gaat weg. De Polen komen er uit. De Belgen zijn verbaasd.
    De volgende dag lopen de Polen gewoon langs de kaarten automaat. De Belgen zien dat en zeggen: 'Amaai! wat doet ge nu?' 'Let maar op!' zeggen de Polen. De Belgen kopen één kaartje en gaan bij de Polen zitten. De Belgen schieten de WC in. De Polen kloppen op de deur van de WC en de Belgen schuiven het kaartje onder de deur. De Polen grijpen het kaartje en rennen de andere WC in
    En wat er toen gebeurde..... xd

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 18:44 ]

    x'''3


    jantje zit in de klas.''meneer ik heb een goed raadsel'' zegt hij
    ''wat is het dan''? vraagt de meester.
    ''het is zacht je steekt het ergens in en het druipt'' zegt jantje.
    ''Jantje ga je melde bij de directeur''! roept de meester.
    jantje gaat de klas uit naaar de kamer van de directeur.
    jantje verteld wat er is gebeurt.
    ''vertel op dat raadsel'' zegt de directeur
    ''het is zacht je steekt het ergens in en het druipt'' zegt jantje weer.
    De directeur word woest''iK WIL JOU KOP HIER NIET MEER ZIEN VIESPEUK!'' roept de directeur boos en jantje gaat naar huis.''Waarom ben je zo vroeg thuis'' ?vraagt zijn moeder.Jantje verteld wat er is gebeurt.''vertel op dan dat raadsel'' zegt zijn moeder .
    ''het is zacht je steekt het ergens in en het druipt'' zegt jantje.
    ''nou wat is het?'' vraagt zijn moeder.
    ''Een theezakje'' zegt jantje (krul)

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 14:19 ]


    Perfect girls aren't real and real girls aren't perfect.

    kende ik al maar hij blijft grappig


    klant:de sigaretten zijn veel kleiner dan vroeger.verkoper:ja,mijnheer.de fabrikant heeft gemerkt dat het laatste stukje altijd wordt weggegooid en daarom heeft hij ze kleiner gemaakt.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik ken hem al lang, maar hij is wel goed.

    Een klein mannetje zit in een bar naar zijn glas te staren. Een halfuur lang beweegt hij totaal niet. Er komt een kevensgrote trucker binnen en deze gaat naast hem zitten. Hij pakt het glas van het mannetje en leegt het in één teug. De arme man barst in snikken uit. De trucker draait zich naar hem toe en zegt:"Kom op man, het was maar een geintje hoor. Ik bestel wel even een nieuwe voor je."

    "Nee", zegt de man.:"Dat is het niet. Vandaag is de ergste dag uit mijn leven. Ik heb me vanmorgen verslapen en daardoor was ik te laat voor een belangrijke vergadering. Mijn baas werd zo kwaad, dat hij me op staande voet heeft ontslagen. Toen ik naar mijn auto wilde gaan, bleek ze gestolen te zijn. Terwijl ik aangifte deed, zeiden ze op het politiebureau dat ze niets voor me konden doen. Vervolgens nam ik dus maar een taxi. Nadat ik betaald had en de taxi was weggereden, merkte ik dat ik mijn portefeuille op de achterbank had laten liggen. Thuisgekomen trof ik mijn vrouw in bed aan met mijn beste vriend. Totaal gedeprimeerd ben ik dan maar naar deze kroeg gegaan. En nu ik eindelijk de knoop heb doorgehakt en zelfmoord wil plegen, kom jij binnen en drink je mijn vergif op.."


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    hahahahaahahahahsahahahagahahahafgsfhdhghahahahhahahahhahahahahahahahahahahaah hij is dus grappig

    Een schooldirecteur komt binnen bij een nogal rommelige klas om
    orde op zaken te stellen: "Ik geef jullie een kans. Als jullie mij nu
    komen vertellen wat jullie gedaan hebben, dan krijgen jullie normale
    straffen, maar als ik het van jullie leraar moet horen, dan
    verdubbel ik de straffen! Dus als ik jullie was zou ik alles maar
    komen opbiechten." Zegt hij. Er komt een eerste leerling bij hem:
    "Ik heb een propje naar het bord gegooid." "Wat? Vijf bladzijden
    straf." Een tweede: "Ik heb een duimspijker op de leraar zijn stoel
    gelegd." "Tien bladzijden straf." Nummer drie: "Ik heb een sexposter
    op het bord gehangen voor de les." "Wat?! Twintig bladzijden!"
    En nog een: "Ik heb snippers uit het raam gegooid." "Hahahahahaha!
    Die is goed! Hoor jij wel thuis in deze klas? Verwachtte jij daar
    soms straf voor?" Zo gaat dat een tijdje verder en dan komt er
    ineens een jongen de klas binnengestrompeld, vol blauwe plekken,
    schrammen, wondjes... Vraagt de directeur: "Wat is dat nu weer?
    Wie ben jij?" "Sven Snippers, meneer."


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    hahah meeelig xD

    een proffesor laat zijn leerlingen een lijk ontleden
    hij zegt: 'iets heel belangrijks is dat we niet bang zijn voor de lichaamsstoffen, doe mij maar na.'
    hij stopt zijn vinger in de kont van het lijk en vervolgens in zijn mond.
    de leerlingen doen hem na.
    vervolgens zegt de leraar: 'ook belangrijk is dat we goed op details letten. voor degene die dat net heeft gedaan zeg dat ik mijn middelvinger in de kont van het lijk heb gestopt, en mijn wijsvinger in mijn mond.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Vind ze allemaal wel goed! :'D Spijtig dat ik er zelf geen ken :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    noreee schreef:
    hahah meeelig xD

    een proffesor laat zijn leerlingen een lijk ontleden
    hij zegt: 'iets heel belangrijks is dat we niet bang zijn voor de lichaamsstoffen, doe mij maar na.'
    hij stopt zijn vinger in de kont van het lijk en vervolgens in zijn mond.
    de leerlingen doen hem na.
    vervolgens zegt de leraar: 'ook belangrijk is dat we goed op details letten. voor degene die dat net heeft gedaan zeg dat ik mijn middelvinger in de kont van het lijk heb gestopt, en mijn wijsvinger in mijn mond.'

    haha plat



    Een Hollander en een Belg zitten op een boot en die boot zinkt. De Hollander en de Belg zwemmen tot ze een eiland tegenkomen. Op dat eiland zit een opperhoofd en die zegt: "In de pan ermee!"
    De Belg antwoordt: "Kunnen we iets doen om niet in de pot te gaan?"
    Het opperhoofd zegt: "Ja, jullie moeten een opdracht doen."
    De Belg: "Geef die opdracht dan maar."
    En die Hollander: "Ja, kom hier met die opdrachten."
    Het opperhoofd: "Ga in het bos 100 gelijke vruchten zoeken."
    De Belg is als eerste weg en komt terug met 100 bosvruchten.
    Het opperhoofd tegen de Belg: "Steek nu die vruchten 1 voor 1 in je kont zonder te lachen."
    De Belg krijgt met moeite de 99 bosvruchten in z'n kont, maar bij de 100ste bosvrucht schiet hij toch in de lach.
    Het opperhoofd: "Hoofd eraf en in de pan ermee!"
    Dan vraagt iemand van het volk aan de Belg: "Waarom heb je nu gelachen bij de 100ste bosvrucht?"
    De Belg antwoordt: "ik zag die Hollander aankomen met 100 kokosnoten..."


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    hahaha g-e-n-i-a-a-l-!

    Jantje komt bij zijn vader met de vraag:
    Papa, wat is een clitorus?
    Zegt zijn vader: Had je gisteravond bij me moeten komen, toen lag het op mijn puntje van me tong!


    Throw me away, cause if I were a boomerang i'd turn around and come back to you

    ??????????????




    ik heb geen inspiratie


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    taaitaaipop schreef:
    hahaha g-e-n-i-a-a-l-!

    Jantje komt bij zijn vader met de vraag:
    Papa, wat is een clitorus?
    Zegt zijn vader: Had je gisteravond bij me moeten komen, toen lag het op mijn puntje van me tong!


    engig...

    Een man gaat naar de gemeente voor de geboorte bevestiging van zijn zoon, hij noemt hem Euro. Maar de mensen weigeren de naam en de man zegt verbaast: "Hoezo? Met mijn vorige twee zoons werd het wel geaccepteerd!

    rara hoe heten ze?









    Mark en Frank


    I lost my dreams when I learnd how to fly!