• Korte Inhoud:

    Jaime Travers is altijd een levenslustig meisje geweest.
    Maar plots begint ze zich van de rest van de wereld af te sluiten.
    Meer en meer zit ze moederziel alleen op haar kamer,haar gitaar als beste vriend.
    ALs ze in september terug naar Hogwarts gaat,is ze niet meer dezelfde Jaime die er in juni vertrokken is.
    Elke dag trekt ze zich verder weg van haar vrienden.
    Terwijl die proberen te ontdekken waarom ze zich zo raar gedraagt,gaat er een storm om in Jaime's hoofd.
    De problemen stapelen zich op.
    Zal ze ooit kunnen verwerken wat er die zomer gebeurt is?
    En zullen haar vrienden haar kunnen redden voor het te laat is?



    Rollen Nodig:
    - 2 Vriendinnen Jaime in Hogwarts
    Personality (Kate Green)
    Pluisjj (Samii McClout)
    - Vriend Jaime in Hogwarts
    Personality (Jack Stevens)
    - Overig
    * Vriendinnetje George Weasley
    Wise (Debbie Arbor)
    * Vriendinnetje Lee Jordan
    Goodnight (Chanel Shown)

    Formulier:
    Naam:
    Leeftijd:
    Jaar: (Alleen Hogwarts)
    Afdeling: (Alleen Hogwarts)
    Vriendje/Vriendinnetje: (Niet Verplicht)
    Uiterlijk: (Foto + Beschrijving)
    Karakter:
    Hobby's:
    Likes:
    Dislikes:
    Huisdier: (Alleen Hogwarts)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 14:44 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Formulier:
    Naam: (moet het per sé je echte naam zijn?) Taylor Breath
    Jaar: 4
    Afdeling: Griffoendor
    Vriendje/Vriendinnetje: Single, maar wil wel vriendje
    Uiterlijk:

    Blond haar, bruine ogen, draagt soms make-up (ligt aan hoe ze zich voelt) en draagt zelfgemaakte kleren.
    Karakter: Heeft 2 kanten: kant 1: Opgewekt, vrolijk, aardig, lief en gezellig. Kant 2: Chagrijnig, opstandig en brutaal. Ligt eraan hoe ze zich voelt.
    Hobby's: Quidditch, met vriend(inn)en omgaan, shoppen
    Likes: (kijk hierboven) Defense Against the Dark Arts
    Dislikes: Snape, Slytherin, Potions
    Huisdier: Uil: Denomin


    Our perspective only changes when we change our position.

    dontdenyy schreef:
    Formulier:
    Naam: (moet het per sé je echte naam zijn?) Taylor Breath
    Jaar: 4
    Afdeling: Griffoendor
    Vriendje/Vriendinnetje: Single, maar wil wel vriendje
    Uiterlijk: http://i53.tinypic.com/1zpl85z.jpg Blond haar, bruine ogen, draagt soms make-up (ligt aan hoe ze zich voelt) en draagt zelfgemaakte kleren.
    Karakter: Heeft 2 kanten: kant 1: Opgewekt, vrolijk, aardig, lief en gezellig. Kant 2: Chagrijnig, opstandig en brutaal. Ligt eraan hoe ze zich voelt.
    Hobby's: Quidditch, met vriend(inn)en omgaan, shoppen
    Likes: (kijk hierboven) Defense Against the Dark Arts
    Dislikes: Snape, Slytherin, Potions
    Huisdier: Uil: Denomin

    Relatie: Vriendin???

    Kijk maar wat je er mee kan :D


    Our perspective only changes when we change our position.

    Hogwarts vriendin ^^

    Naam: Samii McClout
    Leeftijd: euhm die als da meisje zeker ^^
    Jaar: ook dezelfde!
    Afdeling: Zelfde!
    Vriendje/Vriendinnetje: Geen idee;kies maar
    Uiterlijk: http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=173592Blond/ bruine krullen. Ogen die niet echt één kleur hebben maar het dichtst tegen groen liggen. Gewoone grtote en lichaamsbouw.
    Karakter: Heel erg aardig en vaak een beetje afgesloten van de anderen. Ze houd heel veel van haar vrienden en zou er alles voor opgeven!
    Hobby's: Schrijven...
    Likes: Naar de hemel kijken en ... (oeh! Draco! Die vind ik leuk... ik bedoel... zij ^^)
    Dislikes: Lange lessen waar ze niets van begrijpt en mensen die zich anders voordoen dan ze zijn.
    Huisdier: Een pluisjj! (Zo'n ding da Ginny heeft!)

    Oeh als ik geen rol krijg ga ik wel lezen, het ziet er heel leuk uit.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 12:58 ]


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Laat ik eens een gokje wagen. 'aaa

    Naam: Katherine (voornamelijk Kate) Green

    Leeftijd: Zelfde leeftijd als Jaime

    Jaar: Zelfde jaar als Jaime

    Afdeling: Gryffindor

    Vriendje/Vriendinnetje: Cedric Diggory, als dat uitkomt in je verhaal.

    Uiterlijk: Klik Kate heeft rood haar met groene ogen. Sommige dagen zijn haar ogen blauw, maar daar is geen specifieke reden voor.

    Karakter: Kate is een extravert meisje dat vaak (per ongeluk) zegt wat ze denkt. Ze kan goed met veel mensen van verschillende afdelingen opschieten en zelfs met de Slytherins heeft ze niet zoveel problemen als de meeste Gryffindors. Meestal verveelt ze zich in de klas waardoor ze rare fratsen kan gaan uithalen. (zoals konijnenoren op haar hoofd toveren en dan overdreven paniekerig doen, zodat ze naar de "ziekenboeg" mag -ze tovert de oren weg zodra ze het lokaal uit is- en dus die les niet meer hoeft te volgen). Verder kan ze nogal brutaal doen, maar over het algemeen is ze een lief meisje. Ze kan goed luisteren naar haar vriend(inn)en en mensen vertrouwen haar snel, omdat ze geheimen altijd goed bewaard.

    Hobby's: Dansen, met haar vriend(inn)en rondhangen/vervelen, nieuwe spreuken oefenen.

    Likes: Buiten rondsluipen in de nacht (rondom Hogwarts is ze niet bang voor het donker omdat ze daar al vaak langs is gelopen, maar binnenin Hogwarts is ze dat wél), met haar vriend(inn)en gek doen, lol hebben.

    Dislikes: Enge dingen, donkere ruimtes (afgezien van bovenstaande)

    Huisdier: Zwarte kat met felgroene ogen - Shadow

    Ik weet niet of je zelf de rollen kiest voor de karakters die we geven, maar anders zou ik graag een vriendin van Jaime zijn. 8D

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 13:01 ]


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Formulier: Vriendin van Jaime
    Naam: Lotus Bell
    Leeftijd: 15
    Jaar: 16
    Afdeling: Griffoendor
    Vriendje/Vriendinnetje: Single
    Uiterlijk:Lotus Lotus heeft mooi bruin lang haar. Mooie felgroene ogen. Ze is niet te lang maar ook niet te klein. Ze draagt altijd make-up.
    Karakter: Lotus is erg lief is altijd bezorgt over haar vriendin. Ze houd veel van lezen en wandelen.. Vele denken dat ze best arrogant is maar dat is ze helemaal niet.. Ze houd ook van feesten en lol trappen.
    Hobby's: Lezen, wandelen, feesten, shoppen. Ze is soms er teruggetrokken, ze houd ook wel van stilte. Ze raakt niet snel verliefd, en vertrouwd bijna niemand behalve haar vriendinnen.
    Likes: Jaime.. Ijsjes. Haar vriendinnen. en Toveren
    Dislikes: Arrogante mensen. Spinnen en slangen.
    Huisdier: Een uil en een kat. Uil heet Spirit omdat het een vel witte uil is. En Moon haar poes.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 13:04 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Personality schreef:
    Laat ik eens een gokje wagen. 'aaa

    Naam: Katherine (voornamelijk Kate) Green

    Leeftijd: Zelfde leeftijd als Jaime

    Jaar: Zelfde jaar als Jaime

    Afdeling: Gryffindor

    Vriendje/Vriendinnetje: Cedric Diggory, als dat uitkomt in je verhaal.

    Uiterlijk: Klik Kate heeft rood haar met groene ogen. Sommige dagen zijn haar ogen blauw, maar daar is geen specifieke reden voor. Ze is zowat een kop kleiner als Cedric en word hierdoor vaak 'uk' of 'kleine' genoemd

    Karakter: Kate is een extravert meisje dat vaak (per ongeluk) zegt wat ze denkt. Ze kan goed met veel mensen van verschillende afdelingen opschieten en zelfs met de Slytherins heeft ze niet zoveel problemen als de meeste Gryffindors. Meestal verveelt ze zich in de klas waardoor ze rare fratsen kan gaan uithalen. (zoals konijnenoren op haar hoofd toveren en dan overdreven paniekerig doen, zodat ze naar de "ziekenboeg" mag -ze tovert de oren weg zodra ze het lokaal uit is- en dus die les niet meer hoeft te volgen). Verder kan ze nogal brutaal doen, maar over het algemeen is ze een lief meisje. Ze kan goed luisteren naar haar vriend(inn)en en mensen vertrouwen haar snel, omdat ze geheimen altijd goed bewaard.

    Hobby's: Dansen, met haar vriend(inn)en rondhangen/vervelen, nieuwe spreuken oefenen.

    Likes: Buiten rondsluipen in de nacht (rondom Hogwarts is ze niet bang voor het donker omdat ze daar al vaak langs is gelopen, maar binnenin Hogwarts is ze dat wél), met haar vriend(inn)en gek doen, lol hebben.

    Dislikes: Enge dingen, donkere ruimtes (afgezien van bovenstaande)

    Huisdier: Zwarte kat met felgroene ogen - Shadow

    Ik weet niet of je zelf de rollen kiest voor de karakters die we geven, maar anders zou ik graag een vriendin van Jaime zijn. 8D
    Verwijder m'n andere berichtje maar, want ik deed per ongeluk quote ipv aanpassen, haha. :'D

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 13:03 ]


    And he's the only person who ever left me breathless.

    De vriendinnen in Hogwarts zijn gekozen.
    Als je er niet bij bent,ik heb nog nodig:
    - 2 vrienden in Hogwarts
    - 3 Vriendinnen/Vrienden Jaime Mugglewereld
    - Overige Personages:
    * Vriendinnetje George Weasley
    * Vriendinnetje Lee Jordan


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    vriendinnetje George! Ö

    Da wil ik ook wel nog... ^^


    Naam: Kaidy Rain
    Leeftijd: een jaar jonger dan george.
    Jaar: Zelfde als hem
    Afdeling: Griffoendor
    Vriendje/Vriendinnetje: lol ^^
    Uiterlijk: klik! lang blond/bruin haar, groene ogen. Slank en redelijk groot
    Karakter:Heel aaridg en soms beetje overbezorgd.
    Hobby's: zingen en muziek maken, bij haar vriendje en vrienden zijn
    Likes:George xD muziek
    Dislikes: Zwaderaars

    Zo?


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Pluisjj schreef:
    vriendinnetje George! Ö

    Da wil ik ook wel nog... ^^


    Naam: Kaidy Rain
    Leeftijd: een jaar jonger dan george.
    Jaar: Zelfde als hem
    Afdeling: Griffoendor
    Vriendje/Vriendinnetje: lol ^^
    Uiterlijk: klik! lang blond/bruin haar, groene ogen. Slank en redelijk groot
    Karakter:Heel aaridg en soms beetje overbezorgd.
    Hobby's: zingen en muziek maken, bij haar vriendje en vrienden zijn
    Likes:George xD muziek
    Dislikes: Zwaderaars

    Zo?

    Zou je nog een andere foto kunnen zoeken want deze kan ik niet zien?
    x3


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Ik ga het gewoon nog een keer doen, muhahaha. 'aaa

    Ik ga voor 'vriend in Hogwarts', omdat jongens karakters ook koel zijn!
    Naam: Jack Stevens

    Leeftijd: Zelfde als Jaime

    Jaar: Zelfde als Jaime

    Afdeling: Gryffindor

    Vriendje/Vriendinnetje: Niet, maar is verliefd op Katherine (Kate)

    Uiterlijk: Klik (kijk hoe lekker! ;$) Bruin warrig haar dat op de één of andere manier altijd goed lijkt te vallen en diepbruine ogen. Hij is erg lang en steekt bijna een kop boven Jaime en Katherine uit.

    Karakter: Jack vertrouwt mensen niet zo snel, maar Jaime en Katherine zijn zijn beste vriendinnen al sinds het eerste jaar. Ze hebben zijn vertrouwen gewonnen en zijn hierdoor veel voor hem gaan betekenen. Hij verteld hun alles en kan het heel goed met ze vinden. Door zijn knappe uiterlijk flirt hij best veel met meisjes die snel voor hem zwichten. Jaime en Kate moeten hierom vaak lachen, maar alleen Jaime weet dat hij écht wat voelt voor Katherine. Verder probeert Jack zoveel mogelijk op te vallen in de klas en kan nogal druk doen wat de leraren nogal kunnen irriteren. Hij kan het voornamelijk erg goed vinden met Harry en Ron - bij wie hij samen in een dormroom zit.
    Zodra hij merkt dat het slecht gaat met Jaime, raakt hij steeds bezorgder en heeft het gevoel dat het zijn fout is - en probeert er kosten wat het kost om (samen met Katherine) erachter te komen wat er met haar aan de hand is, zodat hij haar kan helpen.

    Hobby's: Met vrienden rondhangen, flirten met meisjes, Draco Malfoy irriteren als hij ook maar in de buurt probeert te komen.

    Likes: Kattekwaad uithalen, met zijn vrienden rondhangen, Katherine

    Dislikes: Draco Malfoy - Jack heeft een grote haat tegenover hem. Oh wacht, niet te vergeten: Cedric Diggory! Omdat hij het vriendje is van Kate, en hij probeert ze uit elkaar te krijgen (wat hem misschien lukt?)

    Huisdier: Uil - Orran

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 13:35 ]


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Naam: Deborah (Debbie) Arbor.
    Leeftijd: 16.
    Jaar: (Alleen Hogwarts) Het 6e jaar.
    Afdeling: (Alleen Hogwarts) Ravenclaw.
    Vriendje/Vriendinnetje: (Niet Verplicht) George Weasly.
    Uiterlijk: (Foto + Beschrijving) Debbie, Debbie heeft lang zand-blond haar, een lichte huid, permanente glimlach, en grijs/groene ogen.
    Karakter: Vrolijk, ze is een echte flapuit en laat niet over zich heen lopen, ze heeft het niet op achterbaks gedrag en laat niemand iets vuils over haar familie of vrienden zeggen. Ze is goed in mensen opvrolijken en heeft een aanstekelijke luide lach die anderen ook aan het lachen maakt.
    Hobby's: Ronddansen, liedjes zingen, lachen.
    Likes: Familie, vriendin, George, chocola en tijdens kerst: kussen onder de missletoe.
    Dislikes: Crabbe; hij kijkt haar altijd heel raar aan, de schooluniformen, quidditch (ziet er het nut niet van in, maar kan heel goed aanmoedigen) en hakken, het liefst loopt ze op ballerina's.
    Huisdier: (Alleen Hogwarts) Nope.

    Wil je een link geven als je gaat beginnen? Gracias ^^


    Fat chance.

    Ok eventjes een mededeling.
    Voor alle zekerheid ik kies Het Beste uit niet het eerste
    en hier is de link van het verhaal Long Way To Happy {HP}


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Naam: Chanel Shown
    Leeftijd: 16
    Jaar: 5
    Afdeling: Gryffindor
    Vriendje/Vriendinnetje: George Weasley
    Uiterlijk: Klik Chanel Chanel heeft halflang bruin haar. Ze heeft een pony die soms haar bruine ogen bedekt. Ze doet nooit te veel make-up op daar houd ze niet van.
    Karakter: Chanel is een lieve stille meid. Op het eerste oog lijkt ze een beetje een buitenbeentje maar als je haar beter leert kennen is het een gewoon meisje. Ze vertrouwt weinig mensen en zegt niet gouw wat er in haar hoofd omgaat. Ze heeft een hekel aan Slytherin. In de klas is Chanel een echte dromer. Ze denkt vaak aan George en ze zijn het perfecte stel. Zelf luisterd ze wel heel goed naar andere en heeft altijd wel een oplossing voor een probleem.
    Hobby's: Met vriendinnen of George zijn, naar muziek luisteren en dingen ontdekken die ze beter niet hoort te weten.
    Likes: Met vrienden op de verboden afdeling rond sluipen, George, gelijk hebben
    Dislikes: Slytherin, mensen die gemeen doen,
    Huisdier: Witte kat met groene ogen - Enchant

    Ze is dus jonger al George en zou miss daarom een vriendin van Jaime kunne zijn?
    xx


    Never dry your eyes, if you still want to cry

    Goodnight schreef:
    Naam: Chanel Shown
    Leeftijd: 16
    Jaar: 5
    Afdeling: Gryffindor
    Vriendje/Vriendinnetje: George Weasley
    Uiterlijk: Klik Chanel Chanel heeft halflang bruin haar. Ze heeft een pony die soms haar bruine ogen bedekt. Ze doet nooit te veel make-up op daar houd ze niet van.
    Karakter: Chanel is een lieve stille meid. Op het eerste oog lijkt ze een beetje een buitenbeentje maar als je haar beter leert kennen is het een gewoon meisje. Ze vertrouwt weinig mensen en zegt niet gouw wat er in haar hoofd omgaat. Ze heeft een hekel aan Slytherin. In de klas is Chanel een echte dromer. Ze denkt vaak aan George en ze zijn het perfecte stel. Zelf luisterd ze wel heel goed naar andere en heeft altijd wel een oplossing voor een probleem.
    Hobby's: Met vriendinnen of George zijn, naar muziek luisteren en dingen ontdekken die ze beter niet hoort te weten.
    Likes: Met vrienden op de verboden afdeling rond sluipen, George, gelijk hebben
    Dislikes: Slytherin, mensen die gemeen doen,
    Huisdier: Witte kat met groene ogen - Enchant

    Ze is dus jonger al George en zou miss daarom een vriendin van Jaime kunne zijn?
    xx


    Zou je het erg vinden als Chanel het vriendinnetje van Lee Jordan wordt?
    x3


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes