• Ik heb ontdekt dat mijn echte naam helemaal geen Sanne is. Mijn echte naam luidt: Anna. Daar kwam ik ineens achter, maar aan de ene kant vind ik Anna leuker maar aan de andere kant ben ik blij dat ik Sanne heet.

    Wat is jullie échte naam en wat is jullie roepnaam? Of zit daar geen verschil tussen? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben in alle opzichten gewoon Isabel,
    buiten een paar bijnamen dan.

    Ik heb 2 namen: Ilja Rianca. Wat komt door de familie, haha. Want mijn ouders vinden 2 namen onnodig (waar ik het mee eens ben, haha). En ik heb een tweelingbroer en als die een meisje zou worden dan zou hij Rianca heten (zo heeft hij ook 2 namen). Maar eerder is in de familie ruzie gekomen doordat iemand 2 namen had bedacht, er toen 1 gebruikte en iemand anders de andere gebruikte. Om dat te voorkomen heb ik nu dus 2 namen x.x
    Maar ik word dus gewoon Ilja genoemd. En dat is al kort, dus echt een bijnaam heb ik niet :')


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heet Shireen, en mijn tweede naam is Elisabeth.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb vier doopnamen, maar ik word gewoon aangesproken met mijn voornaam -die mijn ouders dus zelf hebben gekozen, mijn doopnamen zijn de namen van mijn moeders oom(vrouwelijke versie van zijn voornaam), en mijn oma's).

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 11:52 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik heet loïs en mijn roep naam is gewoon loïs_O_ en ik word soms lo genoemtxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn volledige naam: *pampampam...*
    Anouk


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik heet Stefanie en dat is mijn roepnaam, lekker origineel. "=.=
    En ik heet Anna, naar mijn oma's: Annie&Anna xD
    Ik vind Anna echt niet bij me passen


    Alis volat propriis