• Haaaiii ^^

    Ik zit dus al een hele tijd op paardrijden, maar nu wil ik er graag vanaf. Dat is opzich geen probleem, het probleem is, wat ik dan moet gaan doen. Want mijn ouders verplichten me om iets te doen (sport, muziek, etc..)

    Dus..
    Ik zit echt heel erg te twijfelen wat ik dan moet gaan doen. Ik heb wel een paar opties in gedachten:

    1. Volleybal
    2. Kickboksen
    3. Pianoles (alweer)
    4. Tekencursus

    Ik weet dus niet wat ik moet kiezen >< Dus ik zou graag jullie mening weten. En als jullie andere (leukere) suggesties hebben, drop ze vooral hier ^^

    Knuf~
    Marianne


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    VollyBal!!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Doorgaan met paardrijden :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik zit ook op volleybal dus ik kies voor volleybal xD

    Gitaarles, lekker standaard :']


    No growth of the heart is ever a waste

    tekencursus


    Je moet worden wie je bent.

    PARAPLAN schreef:
    Doorgaan met paardrijden :'D


    Maar dat is nou juist het punt xD Ik vind het paardrijden niet meer leuk, en een andere manege wil ik ook niet kiezen, want dan ga ik de paarden missen van de manege waar ik nu op zit.

    Laatst is de manege overgenomen door andere mensen, en de sfeer is dus totaal veranderd. En ik vind het zowiezo al best erg dat ik heel vaak met tegenzin naar de manege ga. Ongeacht in welke les ik dan ook rijd ><


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Kickboksen. _O_

    Blowsighted schreef:
    (...)

    Maar dat is nou juist het punt xD Ik vind het paardrijden niet meer leuk, en een andere manege wil ik ook niet kiezen, want dan ga ik de paarden missen van de manege waar ik nu op zit.

    Laatst is de manege overgenomen door andere mensen, en de sfeer is dus totaal veranderd. En ik vind het zowiezo al best erg dat ik heel vaak met tegenzin naar de manege ga. Ongeacht in welke les ik dan ook rijd ><

    Dat is waar. Je moet niet met iets doorgaan als je er niks meer aan vindt :]
    Dan zou ik kiezen voor pianoles ;d En anders hockey of handbal ofzo. Dat zijn ook vet leuke sporten =D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    paardrijden xd

    x

    Kickboksen.

    Ga ik ook doen. :}


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik zou geen volleybal doen, want als je er nu nog moet mee beginnen, moet je waarschijnlijk bij de jongste starten omdat je nu pas start -Is bij ons toch zo-.
    Ik zou voor de tekencursus gaan ^^


    Never run out of reasons to smile...

    Kickboksen, kan je jezelf verdedigen ^-^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Kickboxen :)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Tai Kwando ofso
    das dansen en vechten tegelijk xD lekker vermoeiend
    Of ga like drummen? Lekker zielig voor je ouders :D


    Don't walk away and leave without a reason.

    Volleybal.


    "I shut my eyes in order to see.'