• Ik ben erg, want ik roep al héél lang dat ik Uggs zo lelijk vind. En nu was ik dus gister in de stad en ging ik die Uggs aan doen voor de lol, en toen vond ik ze eigenlijk wel héél lekker lopen, en zitten :3.
    Toch maar kopen?

    PS: waar ik toch zo'n hekel aanheb, mensen die abosluut NIET op Uggs kunnen lopen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Romances schreef:
    (...)
    De helft van de mensen loopt naast hun zolen XD

    Hoe doe je dat bij uggs? Dat zien mij er nu eens de meest makkelijke schoenen uit.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Hoe doe je dat bij uggs? Dat zien mij er nu eens de meest makkelijke schoenen uit.


    Heel vaak ga je over die rand heen, omdat het in principe een slappe stof is :3.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind Uggs lelijk en m'n zusje heeft 'neppe' en die zitten inderdaad best goed.. Maar omdat ik ze zo lelijk vind, neem ik ze niet hoor.
    Ohja, en je bent origineler als je ze niet hebt :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik vind die dingen echt lelijk. Dus ik koop ze niet.
    En anders koop ik gewoon neppe als pantoffels ofzo, maar dat zit er ook zeker weten niet in. 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Haha =P
    Als mensen niet op uggs kunnen lopen is het omdat ze fake zijn want die fake uggs zijn lang niet zo stevig als de echte en de echte uggs zijn warm en lovely <3


    But love's a malady without cure

    ik heb neppe (krul) en vind ze lekke lekker lopen :Y)


    My heart is yours and so am I

    Ik ga er ook kopen :Y)
    En eerlijk,ik vond het vroeger ook maar niets (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Bij ons in Rotterdam ging de eerste Ugg Outlet van Europa open, dus ik dacht ik ga even kijken. Megarijen, dranghekken en van die security-guys, en het is een hele kleine store dus je past echt amper in die winkel met 100 man. En er stonden echt duizenden mensen :')


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vind alleen echte mooi. Bij neppe gaat iedereen helemaal ernaast lopen, en bij echte is dat niet. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb ze maar mn vader heeft betaaldxD
    ik heb maar 10 euro en dan kom je niet zo ver.
    k had ongveer 3,3% van het totale bedragxDxD

    Bro schreef:
    Ik vind alleen echte mooi. Bij neppe gaat iedereen helemaal ernaast lopen, en bij echte is dat niet. (:


    dat heb ik dus ook. :3.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb ook altijd gedacht van, iehl die zijn lelijk!
    Maar eigenlijk vind ik ze wel stoer worden, of tenminste niet van die tuttige met al dat bond. Maar bijvoorbeeld met zo'n knopen aan de zijkant.
    Ik ga die misschien dus morgen kopen, als ons mam het goed vind.


    <3

    Toronto schreef:
    Ik heb ook altijd gedacht van, iehl die zijn lelijk!
    Maar eigenlijk vind ik ze wel stoer worden, of tenminste niet van die tuttige met al dat bond. Maar bijvoorbeeld met zo'n knopen aan de zijkant.
    Ik ga die misschien dus morgen kopen, als ons mam het goed vind.


    IK WIL OOK MET KNOOOP! Alleen kost die 199,- en dat heb ik nou net niet :3.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik slof er altijd mee, omdat de zool heel glad is, maar ze zitten tering lekker.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Meh, dan koop je hakken en dan loop je daarmee scheef. Koop je vervolgens Uggs en dan zeiken er wéér mensen dat je ernaast loopt. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'