• Hoii ! =]]

    Ja ik heb dus een vraag.Kijk als je vraagt aan mensen vind je dit een goed idee voor een serie? vinden ze het niet leuk meer omdat het over TH gaat,en dat al te vaak gebruikt is. Maar waar moet het dan anders overgaan inplaats van over TH.?

    Wat vinden jullie leuk om in een serie te zien,BEHALVE TH? omdat dat tog al zo standaard is?

    x


    Sometimes it's best not to care.

    mensen met een normaal leven denk ik. Boeken gaan ook nauwelijks tot nooit over beroemdheden toch?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Over een normaal, saai leventje...
    -Gaap-


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Nou, ik weet niet, over een doodnormaal persoon ofzo.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    uhm CB Twilight JB enzovoort xD


    Bill Kaulitz is geil ^^.

    uhm CB Twilight JB enzovoort xD


    Maar, Dat vind ik ook standaard. Ö


    Sometimes it's best not to care.

    over Enrique & Fernando. (A)


    Some people make the world special just by being in it

    Doodgewone personen die ongewone dingen doen, in klotesituaties terecht komen en zichzelf eruit halen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Over mij.


    We can only learn to love by loving.

    Over dood normale mensen met een bijzonder geheim of iets waar ze helemaal voor gaan. Of dat ze in klote situaties terecht komen en hoe ze er weer uitkomen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Doodgewone personen die ongewone dingen doen, in klotesituaties terecht komen en zichzelf eruit halen.

    Hmm die vind ik wel goewd! =]]

    En door dat krijg ik ook een super goed idee,tenminste dat vind ik :Y)

    DANKJEE! x


    Sometimes it's best not to care.

    Over mij.

    Dat ga ik dus absoluut niet lezen Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik gebruik meestal personages van film en boeken die bijna niemand heeft.. Nu heb ik bijvoorbeeld van de boeken van Kim Harrison en Darren shan en ben er 1 aan het maken met de personages van de film final fantasy..



    X


    One of the Duo Of Evilness

    ik houd van real life stories. én originele verhalen. Maar dat zegt iedereen maar puntje bij paaltje worden de originele verhalen niet gemaakt==* -ervaring- ik heb bijv. een serie over een crimineel [criminal fornication] en die wordt amper gemaakt xd. en ik ken meer mensen die dat hebben enzo^^ achja.. :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    maar ik heb eens een serie gemaakt over een 'gewoon' iemand zonder th, en toen werd die niet gemaakt :(
    en als ik wel een serie met Th maak werd die wel gemaakt :D

    dusja :P
    ik heb nu alleen maar TH serie's maar dat vind ik niet erg :P

    x

    Verplaatsing naar Quizzen Promoten.


    " I'm not your boyfriend, baby. "