• 24-11-2010

    Vanavond zijn rond 18.30 in een woning aan de Looijdijk in Tienhoven bij Maarssen(U) twee kinderen, Rein (2) en Thies (4), dood aangetroffen.

    De moeder van de twee jongetjes zou volgens buurtbewoners lijden aan een psychische stoornis. Waar zij ten tijde van het drama aan de Looijdijk was, is onbekend. De vader is meegenomen door de politie, maar is niet verdacht.

    De kinderen werden door de vader gevonden. Die verleende nog eerste hulp, maar dat mocht niet meer baten.

    De politie hield de moeder (43) later buiten Tienhoven aan. Zij was niet aanspreekbaar en is voor behandeling in een ziekenhuis opgenomen. Zij leek onder invloed van medicijnen of een andere stof. Zij is in het ziekenhuis gearresteerd.



    Ik vind dit echt achterlijk. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ten eerste die vader kwam thuis en vind zijn kinderen dood aan, moeder is spoorloos? Ten tweede moeder is onder invloed en hoogst overspannen. En ze wonen er nog maar net. Denken jullie dat hier spraken is over moord? Of dat er meer aan de hand was?

    Other Thing: Ik ga morgen naar Tienhoven naar me vriend, misschien kom ik wel meer te weten.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik denk wel dat er sprake is van moord, maar ook dat er meer aan de hand is.
    Dat was toch gister avond nog op het nieuws enzo?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Er is altijd meer aan de hand, geloof me.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Das altijd zo erg, dat was bij ons in de buurt ook eens gebeurd. Een moeder waarvan ze dachten dat ze haar twee kinderen vermoord had. Later bleek dat ze het helemaal niet gedaan had maar een man die daar ook was ofzo.


    Your make-up is terrible

    Herolicious schreef:
    Ik denk wel dat er sprake is van moord, maar ook dat er meer aan de hand is.
    Dat was toch gister avond nog op het nieuws enzo?


    Ja klopt, ik hoorde het dan van me vriend.
    En toen een uur later zag ik het op het nieuws.
    Ik vond het zo zielig.. twee kleine kindjes dood.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Die arme kinderen..


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    wat is dat tegenwoordig toch met mensen die hun kinderen/baby's vermoorden!
    was er laatst niet een vrouw in nl die 7 kinderen had gekregen en die allemaal had vermoord na de geboorte ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik volg het nieuws niet meer. Zoveel ellende. Zelden goed nieuws ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Die moeder is gewoon gek, klaar.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Tegenwoordig lijdt iedereen die een moord begaat aan een psychische stoornis..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb geen idee, maar ik zou het overlaten aan de politie. Het is alleen heel erg voor alle betrokkenen...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet niet wat ik er van moet denken..


    -

    Santaclaus schreef:
    Die arme kinderen..


    Hope goes lost but never dies.

    Ik denk dat er sprake is van moord, maar als het de moeder is, dat de zaak geseponeerd wordt door ontoerekeningsvatbaarheid.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    oh wat erg:O


    When you believe your dreams come true

    ik had daar helemaal niks over gehoord


    When you believe your dreams come true