• Over Facebook. Ik wilde net reageren op iets van Coldplay, maar dan verschijnt er:

    "Bevestig je account
    Jouw account moet eerst geverifieerd worden, alvorens je deze actie kunt nemen. Verifieer je account door je mobiele telefoon of creditcard toe te voegen."


    Waarom kan ik daar niet gewoon op reageren? o_o En eh, wat betekent dat precies.. Ik kan overigens wel gewoon op anderen reageren..

    [ bericht aangepast op 25 nov 2010 - 17:01 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je moet dan in een mail op een link klikken. Dan weten ze dat dat e-mail adres van jou is. En anders zal er toch wel ergens iets staan om dat te doen?

    NiekjeFly schreef:
    Je moet dan in een mail op een link klikken. Dan weten ze dat dat e-mail adres van jou is. En anders zal er toch wel ergens iets staan om dat te doen?

    Eh nee? Er staat geen mail bij, alleen mobiele telefoon of met creditcard.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mhh, vaag. Maar ik zou dat niet doen, niet zomaar je nummer op creditcard ding erop zetten. Was je waarschijnlijk toch al niet van plan. Staat er helemaal geen link bij ofzo? Of als je er op klikt dat er dan iets gebeurt..

    NiekjeFly schreef:
    Mhh, vaag. Maar ik zou dat niet doen, niet zomaar je nummer op creditcard ding erop zetten. Was je waarschijnlijk toch al niet van plan. Staat er helemaal geen link bij ofzo? Of als je er op klikt dat er dan iets gebeurt..

    Nop, niks klikbaars.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als het goed is heb je een mailtje van Facebook gekregen. Daarin staat een link om je account te verifiëren(?)

    Facebook is ...


    La credenza è una medicina contro il timore

    Eeh, geen idee snap geen zak van facebook. :3


    Don't dream your life, live your dreams.

    MissNaughty schreef:
    Als het goed is heb je een mailtje van Facebook gekregen. Daarin staat een link om je account te verifiëren(?)

    Facebook is ...

    Jaha, maar ik kan wel gewoon op anderen reageren :') Alleen niet op die van Coldplay.


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Jaha, maar ik kan wel gewoon op anderen reageren :') Alleen niet op die van Coldplay.

    Dan heeft zij denk ik nog niet bevestigd!

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Dan heeft zij denk ik nog niet bevestigd!

    Er reageren anders wel meer op dat bericht van hen :')


    "I shut my eyes in order to see.'