• Haha ja ga alsjeblieft geen 1 april klachten/grappen doen.
    De overdracht van het beheerderschap kan er niet voor zorgen dat dingen verdwijnen.

    Echt alleen als er écht iets is >.<
    Vind 't wel heul toevallig, daarnaast doet Q normaal bij de mods dus opgezout(cat)

    1 april grap maar iemand anders

    Hm, nu word alles als grap gezien. Niet echt 'respectvol' als er echt iets is. :')

    Waarom al dat 1-april-gehaat?
    It's my birthday:Y)
    (ja, ik weet dat ik het in elk topic zeg :F)

    Sowwrii :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Als dit aprilgrappen zijn, vind ik ze erg laag.
    Ik schrok me helemaal dood!
    Alsjeblieft maak over zoiets geen grappen!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Het is echt geen grap, ik had die mails een week geleden ook al o.o


    All was well.

    Ik heb geen idee bij mij doet alles het ook gewoon normaal.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb nog geen één april grappen gehad, behalve dan van vanmorgen met mijn zus ><

    ik haat 1 april.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Als dit aprilgrappen zijn, vind ik ze erg laag.
    Ik schrok me helemaal dood!
    Alsjeblieft maak over zoiets geen grappen!


    Over wat gaat het eigenlijk o.o

    Woehoe, de enige dag dat mensen met een excuus anderen voor de grap mogen houden, en het word niet echt gewaardeert. Ach, door mij ook niet. >.<
    Maar goed, zodra Quizlet stopt met groen worden, zal ik het zeggen. [/Haha, 1 april. --']


    You move me ......... Kurt

    (...)
    Over wat gaat het eigenlijk o.o

    Oh er kwamen verdacht veel topics van mensen met de mededeling dat Q dingen verwijderde etc

    (...)
    Oh er kwamen verdacht veel topics van mensen met de mededeling dat Q dingen verwijderde etc


    Omg >< Ik ben een keer een dagje weg, loopt alles in het honderd. No i'm joking. Maar oké, dat van Rutger is dat ook een suffe één april grap of is dat echt?

    (...)

    Omg >< Ik ben een keer een dagje weg, loopt alles in het honderd. No i'm joking. Maar oké, dat van Rutger is dat ook een suffe één april grap of is dat echt?

    De verwisseling zou de verklaring zijn voor die storingen >< echt een onzin, want door een wisseling in beheerderschap verdwijnen er geen foto's

    (...)
    De verwisseling zou de verklaring zijn voor die storingen >< echt een onzin, want door een wisseling in beheerderschap verdwijnen er geen foto's


    Huh? Welke storing? x'D

    (...)

    Huh? Welke storing? x'D

    van dat quizlet zou 'spacen' bij die users x'D