• hoeft dat hier maar te vragen :D.

    Graag wel een beetje info over het verhaal en de foto's erbij die je er graag op wilt ;).

    [ bericht aangepast op 26 nov 2010 - 20:52 ]


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can be beaten.

    Waking up next to a muggle.
    Op de voorkant graag een meisje met rood/bruin haar of in zwart wit. mag met draco malfoy erbij maar dat hoeft niet. en dan met de titel en er onder dan rockangel666 en ik, angelltje, heb hebben gemaakt. alvast bedankt


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik wil er een :'D


    Voor: So You Think You're Gay?
    Het gaat over Stefano Giuliani (van SYTYCD), die homo is, en die dus een vriendje vind, en over zijn vader die het moeilijk heeft met het homo-zijn van zijn zoon :')

    Zeker op de cover: Nou. I don't care that much... Maar t zou leuk zijn als Stefano erop staat :Y)


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    MysteryTales schreef:
    Even heaven is hell without you


    Ik hoop dat jullie ze leuk vinden, anders geef je maar een seintje en probeer ik iets anders.


    Haha, dit had ik er nooooooit achter gezocht! Wel mooi gedaan! Alleen ik stel nogal hoge eisen en dit is nog niet helemaal wat ik bedoel. Wel heel erg bedankt voor deze nieuwe kijk erop! : D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Waking up next to a muggle
    So you think you're gay?

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 21:53 ]


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can be beaten.

    Hé komop mensen, dalijk ga ik me vervelen :p.


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can be beaten.

    MysteryTales schreef:
    Even heaven is hell without you

    My heart is not as dead as they think

    Ik hoop dat jullie ze leuk vinden, anders geef je maar een seintje en probeer ik iets anders.


    Dankjee, hij is mooi ;D


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Titel: Shooting Star
    Inleiding: Liv Iglesias is vijventwintig en heeft een dochtertje van vier. Liv is met Lune op vakantie in Madrid als Liv's dochtertje een wens maakt als ze een vallende ster ziet. Vanaf die dag gaat alles op rozen voor Liv. Tot Lune verongelukt..
    Foto's: Xabi Alonso, en twee meisjes. Liefst handinhand met hun rug naar ons toe en liefst ook de ene wat grote. Zoals moeder en dochter. Snapje. En iets met Madrid ofzo. Of gewoon en stad en iets met een vallende ster. Kijk maar wat je ervan maakt :]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    The story of a banana
    -zo heet ie-
    het gaat over pratend fruit enzo, heel vaag maar wel grappig
    http://www.quizlet.nl/stories/35517/school-is-war--een-waargebeurd-verhaal-a/
    ik zou heel graag een coole/diepzinnige banaan op het plaatje willen!:9~:9~

    Shooting Star
    The story of a banana


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can be beaten.

    Niemand meer? :(


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can be beaten.

    Niet je topic omhoog schoppen s.v.p. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben echt zo blij met die cover wat je hebt gemaakt(:

    voor mijn ander verhaal:
    titel: Flying Victory, gaat over een meisje (ziet eruit als Lauren Conrad) Ze is zoeker van Ierland, dus graag iets met een bezem en een snaai (:


    Me so good.

    Titel: 13Nùria
    Inleiding: Pep Guardiola is samen met zijn vrouw op weekend in Playa de Aro. Als hij met zijn vrouw een wandelingetje maakt komen ze een verlaten oud voetbalveldje tegen waar een meisje al haar frustraties wegsjot. Núria Achternaamloos -zoals ze zichzelf noemt- is wees, heeft weinig tot geen vrienden en voetbalt iedere minuut als ze kan.
    Núria blijkt zeer getalenteerd te zijn en Pep komt de volgende dag terug naar het veldje om Núria in het oog te houden. De laatste dag van zijn vakantie spreekt Pep, Núria pas aan en Núria twijfelt er geen moment aan om met Pep en zijn vrouw mee te reizen naar Barcelona.
    Eenmaal daar wordt Núria al snel in het team opgevangen en zelfs topschutter van de eeuw Lionel Messi zegt dat zij de nieuwe, vrouwelijke én betere Messi is. Núria schrijft vanaf de eerste minuut dat ze op het veld staat geschiedenis. Maar dan komt het schandaal boven. Het breekt Núria's hart maar lijmt het ook tegelijkertijd.. Maar in de tijden dat Núria hem het hardst nodig heeft is daar Bojan Krkic..
    Fotos: Bojan Krkic, iets met FC Barcelona en Leigton Meester aka Blair Waldorf

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 14:00 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Titel; Home Sweet Hole
    Over de story; Het gaat over Charlotte die veel problemen heeft thuis en op school.Op een concert ontmoet ze een meisje dat een hele goede vriendin wordt, uiteindelijk wordt Charlotte verliefd op het meisje,hoewel ze altijd al dacht dat ze hetero was.
    En wat er allemaal op moet staan; Vintage achtergrond,en dan een boom zonder bladeren,zoals in de winter.En dan Nog Home Sweet Hole erop. Als dat niet te moeilijk is (:


    Imperfection Is Beautiful

    Flying Victory
    13 Núria
    Home Sweet Hole


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can be beaten.