• hoeft dat hier maar te vragen :D.

    Graag wel een beetje info over het verhaal en de foto's erbij die je er graag op wilt ;).

    [ bericht aangepast op 26 nov 2010 - 20:52 ]


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can be beaten.

    Boh jij bent echt mega goed!
    :
    Hp verhaal,
    over zusje van Harry. Ik wil hem zeg maar op de achtergrond een beetje en zij is verliefd op Carlo dus die moet er dan zeer sexy naast haar staan.
    Ik wil een meisje met oranje haar, die zeg maar nadenkt, haar gezicht hoef je niet te zien.


    ik weet zeker dat hij mooi wordt, maak er maar wat van;p

    Titel verhaal:
    The life of Hailey Potter

    [ bericht aangepast op 27 nov 2010 - 13:06 ]


    Me so good.

    The life of Hailey Potter


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can be beaten.

    Titel: A walk in her shoes.
    Foto: Een ketel waar stoom uit komt, en het liefste James, Sirius en Remus, als ze nog jong zijn.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    A walk in her shoes


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can be beaten.

    hmm, ik de andere covers eens bekeken en ik vind ze heel mooi, kun je er een voor mij maken?
    titel: Woke up with the Volturi
    beschrijving: het gaat over Catherine (lang, zwart haar) die getransformeerd wordt bij de Volturi. ze weet niks over haar verleden. ze wordt vrienden met Alec en later worden ze verliefd op elkaar (dat laatste weet ik nog niet helemaal zeker, maar hoogstwaarschijnlijk wel).

    ik heb niet echt een idee hoe de cover eruit moet zien, maar in elk geval iets met rode ogen of de maan ofzo.

    alvast bedankt. xx

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 14:22 ]


    when I get older, I will be stronger, they'll call me freedom, just like a waving flag

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 14:52 ]


    when I get older, I will be stronger, they'll call me freedom, just like a waving flag

    Titel: Defying Gravity
    waar gaat het over: het is het vervolg van Mythic love.
    Liz en Edward Cullen zijn getrouwd, en ook Liz' beste vriendin heeft een man; Jacob Black. Het leven is één zalige sleur en als er ook nog kindervoetjes bijkomen is het perfect. Tot het leven verstoord wordt...
    Wat moet erop?: De titel zowieso.maak er maar wat van, het liefst wel met de personen.
    Beau: Selena Gomez
    Jacob Black
    Edward Cullen
    Liz: Emma Roberts


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    I want! I want! :3


    De 17-jarige Skye Sawyer ontmoet een speciale jongen, Jacob Black. Jacob raakt met haar ingeprent, maar Skye moet daar niets van weten. Dan ontmoet ze [...], die wel heel erg speciaal voor haar is. [...] heeft alleen een geheim voor haar; ze weet niet dat hij beroemd is. Als Jacob en [...] elkaar dan tegenkomen, is de oorlog officieel begonnen. Voor wie moet Skye nou kiezen? En wat als Skye zelf word overdonderd met het geheim van Jacob?


    Wat moet er op:
    Dat mag je zelf weten, yay. Nee, wacht. Deze tekst moet erop:

    Twifight!
    © Made by Speaker

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 14:29 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Titel: Sailing on the ocean.
    Gaat over een meisje, Eva en een jongen, Thijs. Ik zou graag een cruiseschip willen met op de achter- of voorgrond een meisje met bruine haren en een jongen (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    De covers die jij maakt, vindt ik echt heel mooi:)
    Zou je er 1 willen maken voor mij:)?

    Het gaat over Jesse McCartney, en de Jonas Brothers.
    Ik ben er wel al een tijd mee bezig, maar ik wilde nu wel een cover hebben voor het verhaal.
    Een beetje info over het verhaal:
    Rooz is beste vriendinnen met Stephanie en met Manon.
    Ze is bevriend met Jesse McCartney, en de Jonas Brothers!
    In het begin van het verhaal was ze een meisje dat werd gepest op school. Sabrina is een meisje die haar pestte, en het nog steeds doet met haar "vriendinnen". Jesse had eerst met Sabrina verkering, maar het is uitgegaan, (als je wilt weten waarom , moet je het verhaal maar lezen haha;))
    Maar je mag zelf weten hoe je de cover maakt.. Het liefste wil ik wel dat de Jonas Brothers&dat Jesse McCartney erop komt:)

    Alvast bedankt.:)


    They were never in fact homeless

    Btw; de titel is : Opgeruimd staat netjes (nerd)
    Die wil ik er eigenlijk wel graag op, :Y)


    They were never in fact homeless

    Defying Gravity
    Twifight!
    Sailing the ocean
    Opgeruimd staat netjes


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can be beaten.

    de titel is : the man who killed girls

    het gaat over en meisje Sarita Schneider ze is geapporteerd . ze komt uit engeland -speelt af in amerika-
    dat is het enige dat ze weet van haar verleden. ze werd tot haar 2de verzorgt door een weeshuis. de vrouw die daar werkte genaamt isabella Laverdure gaf heel veel aandacht aan haar. -wees huis was niet zoo vol totaal 4 kinderen-. maar er was een man -naam onbekent-. die man doet heel aardig tegen kinderen -vooral meisjes-. hij zoekt elk jaar een jong meisje uit om over 14 jaar haar te vermoorden. soms doet hij een jongen. dat meisje dat is geappoteerd is een van de meisjes. en zij is nu 16. maar er is wat met die man. hij is psychisch gestoord. hij denkt dat vampieren bestaan en daarom dood hij meisjes.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    The man who killed girls


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can be beaten.

    Waiting for my Romeo


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can be beaten.