• Ik voel me echt heel erg vreemd ... Sinds gister/eer-gister eigenlijk kan ik me niks, maar dan ook écht helemaal niks meer herinneren van de afgelopen tijd. Alsof er gewoon een heel stuk in één klap verdwenen is. Ook met bijv. emails die ik teruglees ... of dingen die mijn ouders/collega's vragen/zeggen ... Het is allemaal héél verwarrend. Soms komt het me dan wel bekend voor maar weet ik ook niet wat het is en dit heb ik zelfs met herinneringen tot een paar maanden geleden. :/
    Nee, ik heb geen klap gemaakt o.i.d, dus daar kan het niet aan liggen. Ik snap er in elk geval echt helemaal niks van ... Volgens mij heb ik een system overload o.i.d -.-
    Maar zonder dollen ... iemand enig idee wat dit kan zijn? Of iemand die het ook gehad heeft misschien? Dit is echt niet leuk! :(


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    C0RPSE schreef:
    Dissociatieve identiteitsstoornis? (cat)


    De hoe? ._.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    De hoe? ._.

    Da's eh een Meervoudigepersoonlijkheidsstoornis (:

    "Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS) (in de ICD-terminologie: meervoudige persoonlijkheidsstoornis) of multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) is een psychische aandoening waarbij iemand afwisselend twee (of meer) van elkaar te onderscheiden persoonlijkheidstoestanden kan aannemen. Ten minste twee van deze persoonlijkheden nemen regelmatig het gedrag volledig over. Vaak heeft de patiënt 'gaten in het geheugen' die niet door vergeetachtigheid te verklaren zijn."

    Maar, ik ben geen dokter :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je wordt dement. (krul)
    Nee sorry. Ik weet het niet...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Da's eh een Meervoudigepersoonlijkheidsstoornis (:

    "Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS) (in de ICD-terminologie: meervoudige persoonlijkheidsstoornis) of multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) is een psychische aandoening waarbij iemand afwisselend twee (of meer) van elkaar te onderscheiden persoonlijkheidstoestanden kan aannemen. Ten minste twee van deze persoonlijkheden nemen regelmatig het gedrag volledig over. Vaak heeft de patiënt 'gaten in het geheugen' die niet door vergeetachtigheid te verklaren zijn."

    Maar, ik ben geen dokter :'D


    Dat is bij regelmaat en dit is mij nog nooit eerder overkomen. Inderdaad ook een soort schizo idee, maar ik durf 98/99.5% zeker te zeggen dat het zoiets niet is.
    En ik kan dit met vrij grote zekerheid zeggen omdat ik in het verleden bij psychiaters heb gelopen en gigantisch veel soorten testen af heb gelegd voor allerlei mogelijke of onmogelijke aandoeningen/whatever, waar niks in die richting uit kwam.
    Wel dat mijn buien heel erg kunnen schommelen en ik moeite heb/had met het verleden, waardoor ik een soort achterstand heb ontwikkelt in de groei van mijn EQ (EQ ja, geen IQ), maar niet zoiets. :/
    De laatste test daar van was begin dit jaar, dus ook dat lijkt me een reden om het onlogisch te vinden.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Wat C0RPSE zegt en als het niet over gaat maar even naar de dokter, denk ik.
    Succes!


    You are beautiful, you are love.

    Vroeger had ik dat ook, waarschijnelijk gaat het gewoon zelf over. :>


    Don't dream your life, live your dreams.

    xAutumn schreef:
    Vroeger had ik dat ook, waarschijnelijk gaat het gewoon zelf over. :>


    Ook echt dat je weken/maanden niet meer wist? Maar dan ook zo goed als echt niks? Of alleen maar bepaalde dingen vergat?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    1. I don't know.
    2. Nee.
    3. Denk het niet.
    4. Ehh ... een beetje licht/draaierig wel.
    5. Weet ik niet, ik weet alleen dat ik gister ergens heel erg van baalde ... alleen niet meer wat.
    6. Ja.
    7. Weet ik niet, volgens mij wel. :')
    8. Als het langzaam terugkomt als iemand iets uitlegt wel. Anders meer iets van 'Waar heb je het over?' of 'Echt niet! Dat kan ik niet gedaan hebben!' bijvoorbeeld.
    9. Ik heb insomnia//slapeloosheid, ik slaap gemiddeld een uur of 4 per nacht en de laatste dagen niet. Dat is een van de weinige dingen waar ik me wel van bewust ben ... Maar ik heb daar ook al vanaf m'n 13e last van ofzo, dus dat lijkt me ook onwaarschijnlijk dat het daar aan ligt. Denk ik dan.

    Ehm, je maakt het me lastig >.< -Denkt- -Denkt-
    Ik denk he, dat het niet alleen stress is. Dit soort onbewuste dingen kun je op bepaalde manieren toch achterhalen. Nu is dit voor jou wel een moeilijke manier, maar zodra je wakker word ga dan eens na waar je over gedroomt hebt. Dingen die plots in je op komen kunnen ook veel zeggen! Misschien word je ook iets meer "waking up" als je BV je foto's ff bekijkt.
    Je eigen Creativiteid kan meer vertellen dan jue denkt...

    Ik hoop dat dit een beetje nuttig is ^^

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ehm, je maakt het me lastig >.< -Denkt- -Denkt-
    Ik denk he, dat het niet alleen stress is. Dit soort onbewuste dingen kun je op bepaalde manieren toch achterhalen. Nu is dit voor jou wel een moeilijke manier, maar zodra je wakker word ga dan eens na waar je over gedroomt hebt. Dingen die plots in je op komen kunnen ook veel zeggen! Misschien word je ook iets meer "waking up" als je BV je foto's ff bekijkt.
    Je eigen Creativiteid kan meer vertellen dan jue denkt...

    Ik hoop dat dit een beetje nuttig is ^^


    Ja, ik was er al achter gekomen dat ik ineens meer verhalen heb dan ik me kon herinneren. Best vreemd om verbaasd te zijn over een einde dat je zelf hebt geschreven ... o.O
    En delen klaar hebben staan waarvan je niet eens weet dat je het geschreven hebt, enz. :/
    Tot nu toe nog niet veel door gehad, behalve een vaag gevoel van herkenning. Misschien komt het nog ... ik hoop het in ieder geval want ik word echt gek ervan onderhand. x.x


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell