• Ik voel me echt heel erg vreemd ... Sinds gister/eer-gister eigenlijk kan ik me niks, maar dan ook écht helemaal niks meer herinneren van de afgelopen tijd. Alsof er gewoon een heel stuk in één klap verdwenen is. Ook met bijv. emails die ik teruglees ... of dingen die mijn ouders/collega's vragen/zeggen ... Het is allemaal héél verwarrend. Soms komt het me dan wel bekend voor maar weet ik ook niet wat het is en dit heb ik zelfs met herinneringen tot een paar maanden geleden. :/
    Nee, ik heb geen klap gemaakt o.i.d, dus daar kan het niet aan liggen. Ik snap er in elk geval echt helemaal niks van ... Volgens mij heb ik een system overload o.i.d -.-
    Maar zonder dollen ... iemand enig idee wat dit kan zijn? Of iemand die het ook gehad heeft misschien? Dit is echt niet leuk! :(


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    EstrellaVida schreef:
    First of all wil ik ff weten wat O.I.D. is?


    * Of iets dergelijks.
    [Zulk soort afkortingen leer je op school, let eens wat meer op. :')]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Nah heb ik hier ff iets voor je om na te gaan;
    1. Heb je bepaalde (kleine) problemen in verband met relaties?
    2. Heb je honger?
    3. Kijk je sneller naar beneden?
    4. Voelt het soms zweverig in je hoofd?
    5. Ben je de laatste tijd emotioneel?
    6. Heb je last van (lichte) hoofdpijn?
    7. Frons je vaak?
    8. Heb je vaak dat "owja" gevoel?
    9. Ben je sneller moe?

    Like met deze andwoorden kunnen we misschien iets meer te weten komen I hope.. ;s

    Dat heb ik ook wel eens maar vooral als ik daarvoor heel veel emotionele spanning heb gehad enzo, dan raak ik gewoon stukjes kwijt. En soms is dat ook wel weer lekker.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Als je ook nog eens heel erg en snel moe bent, en je verdrietig voelt zonder reden zou het wel eens klierkoorts kunnen zijn.
    Misschien toch even naar de dokter en bloed laten afnemen?


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can be beaten.

    Klinkt vreemd


    "Ignite, my love. Ignite."

    EstrellaVida schreef:
    Nah heb ik hier ff iets voor je om na te gaan;
    1. Heb je bepaalde (kleine) problemen in verband met relaties?
    2. Heb je honger?
    3. Kijk je sneller naar beneden?
    4. Voelt het soms zweverig in je hoofd?
    5. Ben je de laatste tijd emotioneel?
    6. Heb je last van (lichte) hoofdpijn?
    7. Frons je vaak?
    8. Heb je vaak dat "owja" gevoel?
    9. Ben je sneller moe?

    Like met deze andwoorden kunnen we misschien iets meer te weten komen I hope.. ;s


    1. I don't know.
    2. Nee.
    3. Denk het niet.
    4. Ehh ... een beetje licht/draaierig wel.
    5. Weet ik niet, ik weet alleen dat ik gister ergens heel erg van baalde ... alleen niet meer wat.
    6. Ja.
    7. Weet ik niet, volgens mij wel. :')
    8. Als het langzaam terugkomt als iemand iets uitlegt wel. Anders meer iets van 'Waar heb je het over?' of 'Echt niet! Dat kan ik niet gedaan hebben!' bijvoorbeeld.
    9. Ik heb insomnia//slapeloosheid, ik slaap gemiddeld een uur of 4 per nacht en de laatste dagen niet. Dat is een van de weinige dingen waar ik me wel van bewust ben ... Maar ik heb daar ook al vanaf m'n 13e last van ofzo, dus dat lijkt me ook onwaarschijnlijk dat het daar aan ligt. Denk ik dan.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Schizofrenie is het enige wat naar boven komt bij mij.


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    Schizofrenie is het enige wat naar boven komt bij mij.


    Schizofrenie? Nee, dat denk ik niet.
    Ik weet dat het in vele vormen voorkomt, (Mijn eigen vriend heeft het in de vorm van altijd van het ergste uitgaan en paranoïde zijn bijv.) maar dat komt in mijn familie helemaal niet voor.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Dissociatieve identiteitsstoornis? (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    MamaHert schreef:
    (...)

    Schizofrenie? Nee, dat denk ik niet.
    Ik weet dat het in vele vormen voorkomt, (Mijn eigen vriend heeft het in de vorm van altijd van het ergste uitgaan en paranoïde zijn bijv.) maar dat komt in mijn familie helemaal niet voor.


    Slapenloosheid is wel een erg belangrijk symptoom.
    Je kan een psychose van 3/4 maanden gehad hebben. Het zal dan wel geen ernstige vorm zijn omdat verder niemand het heeft gemerkt, behalve jij nu.


    Your make-up is terrible

    En aaaanders. Heb je misschien medicijnen gebruikt tegen je insomnia? Wat voor dan?


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Slapenloosheid is wel een erg belangrijk symptoom.
    Je kan een psychose van 3/4 maanden gehad hebben. Het zal dan wel geen ernstige vorm zijn omdat verder niemand het heeft gemerkt, behalve jij nu.


    Maar dat heb ik al vanaf ik 13 ben ongeveer, misschien zelfs eerder al. Dit is me verder nog nooit eerder overkomen. En dat komt ook voor uit stress e.d doordat ik heel erg gepest werd altijd en is door de jaren heen slechter/(lichamelijke) gewoonte geworden. Lijkt me vrij sterk dan dat het daarmee te maken heeft?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Maar dat heb ik al vanaf ik 13 ben ongeveer, misschien zelfs eerder al. Dit is me verder nog nooit eerder overkomen. En dat komt ook voor uit stress e.d doordat ik heel erg gepest werd altijd en is door de jaren heen slechter/(lichamelijke) gewoonte geworden. Lijkt me vrij sterk dan dat het daarmee te maken heeft?


    Nou, het kan zich pas openbaren na een tijd, als en bepaalde factoren in je leven bij zijn gekomen die alles tot een geheel brengen. Maar ik ben been dokter. (cat)


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    En aaaanders. Heb je misschien medicijnen gebruikt tegen je insomnia? Wat voor dan?


    Nee, al meer dan een jaar/1,5 niet. Degene die ik had waren op natuurlijke basis en die bezorgden me nachtmerries en werd ik doodmoe van wakker. Of alsnog gewoon midden in de nacht. Heb ze ook wel eens op dokters recept gehad, maar dat was hetzelfde verhaal dus daar ben ik vrij snel mee gestopt.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Nee, al meer dan een jaar/1,5 niet. Degene die ik had waren op natuurlijke basis en die bezorgden me nachtmerries en werd ik doodmoe van wakker. Of alsnog gewoon midden in de nacht. Heb ze ook wel eens op dokters recept gehad, maar dat was hetzelfde verhaal dus daar ben ik vrij snel mee gestopt.


    Oh (cat) Van sommige is dit wat jij beschrijft namelijk een bijwerking, die 1 op 10000 mensen krijgt.


    Your make-up is terrible