• Ik voel me echt heel erg vreemd ... Sinds gister/eer-gister eigenlijk kan ik me niks, maar dan ook écht helemaal niks meer herinneren van de afgelopen tijd. Alsof er gewoon een heel stuk in één klap verdwenen is. Ook met bijv. emails die ik teruglees ... of dingen die mijn ouders/collega's vragen/zeggen ... Het is allemaal héél verwarrend. Soms komt het me dan wel bekend voor maar weet ik ook niet wat het is en dit heb ik zelfs met herinneringen tot een paar maanden geleden. :/
    Nee, ik heb geen klap gemaakt o.i.d, dus daar kan het niet aan liggen. Ik snap er in elk geval echt helemaal niks van ... Volgens mij heb ik een system overload o.i.d -.-
    Maar zonder dollen ... iemand enig idee wat dit kan zijn? Of iemand die het ook gehad heeft misschien? Dit is echt niet leuk! :(


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Oververmoeid? Stress? I dunno, misschien even op internet zoeken of er meerdere zijn die het zelfde hebben (gehad).


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nou heb ik ook vaak,, voorbeeld ik heb soms dat ik niet meer weet wat ik die dag ervoor ge eten heb.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Sydan schreef:
    Nou heb ik ook vaak,, voorbeeld ik heb soms dat ik niet meer weet wat ik die dag ervoor ge eten heb.


    Ja, maar hier weet ik gewoon niet meer wat ik de laatste weken heb gedaan.
    En dan heb ik het niet alleen over eten, maar gewoon het algemeen met alles wat ik gedaan heb. Alles is gewoon één groot zwart/leeg gat. :/

    Ik wist bijvoorbeeld niet eens meer dat ik ong. twee weken geleden een rij-examen had gehad tot mijn baas me eraan herinnerde. :/

    @ Qlimax, op zich zou dat wel kunnen, denk ik ja. :/


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Misschien moet je eventjes naar de dokter gaan?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Alzheimer Light..
    Nee, misschien komt het gewoon door de stress..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik heb geen idee, het klinkt eigenlijk best wel eng. Misschien Googlen? Met een vriendin over praten? Als het zo blijft zou ik maar even naar de dokter gaan...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb geen idee, het klinkt eigenlijk best wel eng. Misschien Googlen? Met een vriendin over praten? Als het zo blijft zou ik maar even naar de dokter gaan...


    Lol, waar moet ik dan over praten? Ik weet het van wat mensen tegen me zeggen over de afgelopen tijd toch bijna niets meer. En hoe meer ik ontdek, hoe verwarrender het is.
    Ik kan eigenlijk niet veel vinden op het internet van mensen die hetzelfde hadden zonder een klap ergens van of tegen gekregen te hebben ... :/


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik had zoiets in mijn depressieve periode, jaren geleden. Maar ik denk niet dat jij depressief of iets dergelijks bent. Er komt waarschijnlijk gewoon teveel op je af in één keer. Je moet dan zoveel informatie opslaan, dat je ook dingen vergeet die gepasseerd zijn. Of zit ik er nu compleet naast?


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    Ik had zoiets in mijn depressieve periode, jaren geleden. Maar ik denk niet dat jij depressief of iets dergelijks bent. Er komt waarschijnlijk gewoon teveel op je af in één keer. Je moet dan zoveel informatie opslaan, dat je ook dingen vergeet die gepasseerd zijn. Of zit ik er nu compleet naast?


    Ik weet het niet. 50/50 misschien?
    Ik ben wel wat stress en spanning gewend of dat er veel op me af komt, maar dat ben ik gewend. Ik ben wel nogal overspannen aan het raken de laatste tijd door vrij extreme insomnia en een hoop andere stress, maar dat is iets wat al langer speelt ook, dus of het daar nu uit voort komt ... beats me.
    En het is niet zo dat ik kleine dingetjes vergeet, nee echt bijna heel de afgelopen twee a drie maanden zijn zo goed als volledig weg uit m'n hoofd. Ik weet ook bij God niet eens meer hoe ik nu aan deze nickname kom of wanneer ik hem veranderd heb bijvoorbeeld. ><

    [ bericht aangepast op 25 nov 2010 - 16:11 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Als ik jou was, zou ik toch even langs je huisarts gaan. Want alles in 1x vergeten is niet gezond o.o


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    stress ? ik zou het in ieder geval echt niet weten. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    First of all wil ik ff weten wat O.I.D. is?

    MamaHert schreef:
    (...)

    Ik weet het niet. 50/50 misschien?
    Ik ben wel wat stress en spanning gewend of dat er veel op me af komt, maar dat ben ik gewend. Ik ben wel nogal overspannen aan het raken de laatste tijd door vrij extreme insomnia en een hoop andere stress, maar dat is iets wat al langer speelt ook, dus of het daar nu uit voort komt ... beats me.
    En het is niet zo dat ik kleine dingetjes vergeet, nee echt bijna heel de afgelopen twee a drie maanden zijn zo goed als volledig weg uit m'n hoofd. Ik weet ook bij God niet eens meer hoe ik nu aan deze nickname kom of wanneer ik hem veranderd heb bijvoorbeeld. ><

    Ik kan wel een andere reden bedenken, maar dat plaats ik niet openbaar. Ik weet sowieso niet of het daar misschien aan kan liggen. Proberen wat rustiger aan te doen en kijken of dat werkt. En anders eventueel 'hulp' zoeken, zodat er een probleem én een oplossing gevonden kan worden.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    EstrellaVida schreef:
    First of all wil ik ff weten wat O.I.D. is?

    Of iets dergelijks.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Of iets dergelijks.

    Owkay, ehm ff kijken wat voor nuttigs ik nog te zeggen heb...