• -Oke, ik wist dus even niet waar ik dit bij moest zetten, dus dan maar hier.-

    Het is niet grappig, meer. Ik kan mijn dromen en mijn 'echte leven' nog maar moeilijk uit elkaar houden.
    Overdag doe ik natuurlijk van alles, maar 's nachts als ik droom dan ga ik daar gewoon mee verder. Dan droom ik bijvoorbeeld dat ik verder schrijf aan mijn verhaal en dan ben ik helemaal in de paniek de volgende dag omdat ik dat deel dat ik geschreven heb in mijn droom niet meer kan vinden. Omdat het nooit echt gebeurd is natuurlijk.
    Maar het gebeurd niet alleen met dat, ook met complete gesprekken tussen mijn ouders en vriendinnen of dat ik bijvoorbeeld een toets leer in mijn droom, maar in het echt dus niet. Dat ik bijvoorbeeld mijn huiswerk gemaakt heb. Als ik een afspraak heb of iets moet doen voor een bepaalde dag dan doe ik dat in mijn dromen, waardoor ik vaak zoiets krijg:
    'Waar was je?'
    'Ik was er toch?'
    'Nee, je was er niet.'
    'Jawel, we hebben dit en dit en dit gedaan.'
    '.......'
    Het is echt niet grappig meer. Iemand hetzelfde en heeft iemand enig idee wat ik er aan kan doen? Het wordt eng.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat ik droom komt altijd uit das ook freaky o_O


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Crime schreef:
    Ik heb ooit een keer gedroomt dat ik wakker werd. (cat)

    Ik ook, doe ik wel vaker! Maar op de een of andere manier besef ik dan toch dat ik droom omdat mijn kamer dan niet helemaal hetzelfde is of dat het buiten licht is terwijl het 's nachts is.

    Hmmm, hou een dagboek bij? Dan kan je zien wát je hebt afgesproken en wat je echt gedaan hebt? En misschien ook nog een agenda?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb dat ook heel vaak, dan droom ik dat ik bijvoorbeeld mijn hamster voer heb gegeven en dan kijk ik er weer eens naar en zie ik plotseling dat het helemaal leeg is!
    En dat heb ik best wel vaak (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    C0RPSE schreef:
    Mm, ik heb soms weleens dat ik iets droom en dan denk dat ik 't al heb gedaan, maar niet geregeld. Misschien moet je, als je wakker wordt, gelijk op schrijven wat je hebt gedroomd? Ö


    Don't dream your life, live your dreams.

    euhm... Ik denk dat dat een actie vanuit je onderbewustzijn is die wil zeggen dat je dingen niet hebt gedaan die je wél had moeten doen.
    m.a.w.:Maak elke dag je HW en je zult niet meer over je HW dromen.
    Probeer eens (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oh, dat heb ik ook. Dan moet ik heel hard denken of ik het echt heb gedaan of niet. Meestal kom ik er dan wel uit.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Heb ik ook.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik droom wel eens vooruit..
    Maar ik weet wel altijd realiteit en dromen uit elkaar te halen...
    Wees blij dat je mijn laatste drie dromen niet hebt gehad...
    Daar word je echt niet vrolijk van...

    Je kan alles opschrijven...


    Fat chance.

    Ik heb het wel al een keer omgekeerd gehad, haha.
    En dan stond ik die 'droom' die dus echt was gebeurd uit te leggen aan mijn mama, ik zei dat ze echt belachelijk deed.
    Dus het kwam best wel slecht uit dat het echt gebeurt bleek te zijn (:

    Maar ik zou niet weten wat je tegen jouw probleem moet doen =/


    effort never betrays you

    KirstenSnaps schreef:
    Het betekent waarschijnlijk dat je terug naar jezelf moet gaan. Je loopt jezelf voorbij en je wilt té veel dingen tegelijk waardoor je het allemaal niet meer kunt volgen of aankunt, waardoor je idd in je dromen allerlei dingen gaat doen, aangezien je niet kunt/wilt rusten omdat je zo veel moet doen. Probeer wat rust in de chaos te scheppen en neem je voor dat wanneer je gaat slapen je álles loslaat van die dag.
    Er is altijd een reden dat zoiets gebeurd in je dromen en mij lijkt het het logischt dat dit misschien wel een van de redenen is. Ik vind het echt rot voor je want ik weet serieus hoe kut dat is. Maar dit is iets wat jij in jezelf moet oplossen, hoe moeilijk dat misschien ook klinkt op dit moment als je geen idee hebt waardoor hebt komt.

    Maar meestal gebeuren zulke dingen, omdat je dan onbewust door jezelf terug op de plaats geroepen word, omdat het anders niet goed meer met je gaat.

    Succes met alles en ik hoop dat je eruit komt (flower), maar dat zal vast wel!


    We're hiding behind skin that's too tough

    ik dagdroomde in de brugklas altijd in de pauzes waardoor ik mega stil werd,
    nu ben ik gaan schrijven en snachts vind ik het heerlijk om in nmijn bedje te fantaseren over vanalles en nog wat.

    ik dacht eerst ook dat dingen die ik droomde echt waren gebeurd, of konden gebeuren, wat eigenlijk grote onzin is want mijn fantasie is nogal groot.


    Me so good.

    Wow nee dat heb ik niet, wel dat ik soms droom en dat het dan in het echt ook gebeurd.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    jaa, heb ik ook wel eens. Dat is echt vaag, heaah(A)
    dan leer ik me suf voor een proefwerk, krijg ik op school te horen dat er helemaal geen komt! Grrrr.

    oowww ik kan me idd voorstellen dat dat niet leuk is!!
    je staat vast ook voor gek als je het iemand verteld of als je naar school gaat en je zegt tegen de juf, "ik heb mn huiswerk al ingeleverd" maar dat is niet zo...


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Een droom in een droom. Da's pas eng :Y)


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.