• Maar ik moet het echt even kwijt.

    Mijn crush heeft dus wat met een vriendin van me, en volgens mij is het dik aan. En telkens heb ik dat van me af proberen te duwen van nee, het gaat wel uit, ooit. Hij twijfelde zelfs nog toen ze hadden, en dat vertelde hij tegen mij. Dus ik vestigde weinig hoop op hun relatie en veel mensen om mij heen zeiden zelf ook al dat ze echt niet snapten wat die twee bij elkaar doen.
    Maar vandaag is die hoop dus compleet weggevaagd.
    Oké, telkens als ik zie dat ze een kus geven omdat ze naar een verschillende les moeten kijk ik weg omdat ik het niet hoefde te zien.
    Maar nu?
    Het was pauze en de bel ging. Zoals altijd gaven ze elkaar een kus enzo, dus ik keek weg. Maar blijkbaar was één niet genoeg, nee natuurlijk niet. Ze konden niet van elkaar afblijven, bleek. En ik zag het niet, ik hóórde het. Echt, dat was heel erg fijn.
    ?!
    Moet ik nu oordoppen meenemen of zo? Echt, ik werd helemaal misselijk en ik ben zo snel mogelijk weggegaan.
    Nu voel ik me nog steeds kut want het ik haaaaat het zo. Die verliefdheid gaat maar niet weg, en ik heb nu ook al geen hoop meer dat het weg zal gaan. Ik haat liefde, die!

    Heeft iemand hier ook lovetroubles, tell me. Anders voel ik me zo alleen op de wereld. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Single (cat)
    Ik zou me ook rotergeren. Kan je je vriendin niet gewoon vertellen dat ze een beetje minder klef moeten doen met andere mensen erbij?

    [ bericht aangepast op 24 nov 2010 - 16:20 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik baal van de liefde op het moment (krul)
    Maar zeg gewoon tegen die vriendin dat het echt niet nodig is om telkens een kus te geven als ze naar andere lessen gaan :')


    -

    Ik denk niet dat je er veel aan kunt doen, want ik denk niet dat die vriendin speciaal rekening gaat houden met jou. Negeren denk ik :x
    En idd oordoppen meenemen.
    Naja, ik heb geen lovetroubles want ik ben dik in love, dusja. :x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Me, too.
    Liefde is gewoon stom, ik snap echt niet waar het nou helemaal goed voor is, ik word er alleen maar ongelukkig van...

    En kan je niet aan die vriendin vragen of ze iets minder wilt doen. Anders moet je gewoon zeggen dat het er belachelijk uit ziet, zo in het openbaar. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Nah stiekem heb ik een idee, maar het is niet zo aardig... Als ze uitgelebbert zijn moet je naar haar toe lopen en zeggen 'Die jonges daar zaten jullie net te filmen!' En als ze moet lachen moet je er een schepje bovenop doen 'Volgens mij willen ze het op Youtube zetten! Misschien moet je wat minderen in het openbaar' xd

    Stamppot schreef:
    Ik denk niet dat je er veel aan kunt doen, want ik denk niet dat die vriendin speciaal rekening gaat houden met jou. Negeren denk ik :x
    En idd oordoppen meenemen.
    Naja, ik heb geen lovetroubles want ik ben dik in love, dusja. :x

    Gelukkig heb ik Russel altijd nog.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mja, mjah. Niet echt dat ik iemand héél leuk vind :'D Maar meer dat ik 't wel fijn zou vinden om 'ns een vriendje te hebben. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sid schreef:
    Single (cat)
    Ik zou me ook rotergeren. Kan je je vriendin niet gewoon vertellen dat ze een beetje minder klef moeten doen met andere mensen erbij?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sid schreef:
    Single (cat)
    Ik zou me ook rotergeren. Kan je je vriendin niet gewoon vertellen dat ze een beetje minder klef moeten doen met andere mensen erbij?


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Hmm ik ben single..

    maar ik heb het zo voor elkaar.. jongens vinden me leuk die ik net een dag ken.. en dan paar weken later begin ik ze beetje aardig en leuk enzo te vinden en POEF hebben ze een ander..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat is echt niet leuk :(

    Liefde is kut als het je tegen zit ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    welkom bij de club, k hb bijna het zelfde probleem. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Join je mijn pottenclub?
    I'm also sick of this shit.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Aah, ik leef met je mee :( Heb zelf ook iets soortgelijks...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Magikal schreef:
    Join je mijn pottenclub?
    I'm also sick of this shit.

    -joined-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?