• Maar ik moet het echt even kwijt.

    Mijn crush heeft dus wat met een vriendin van me, en volgens mij is het dik aan. En telkens heb ik dat van me af proberen te duwen van nee, het gaat wel uit, ooit. Hij twijfelde zelfs nog toen ze hadden, en dat vertelde hij tegen mij. Dus ik vestigde weinig hoop op hun relatie en veel mensen om mij heen zeiden zelf ook al dat ze echt niet snapten wat die twee bij elkaar doen.
    Maar vandaag is die hoop dus compleet weggevaagd.
    Oké, telkens als ik zie dat ze een kus geven omdat ze naar een verschillende les moeten kijk ik weg omdat ik het niet hoefde te zien.
    Maar nu?
    Het was pauze en de bel ging. Zoals altijd gaven ze elkaar een kus enzo, dus ik keek weg. Maar blijkbaar was één niet genoeg, nee natuurlijk niet. Ze konden niet van elkaar afblijven, bleek. En ik zag het niet, ik hóórde het. Echt, dat was heel erg fijn.
    ?!
    Moet ik nu oordoppen meenemen of zo? Echt, ik werd helemaal misselijk en ik ben zo snel mogelijk weggegaan.
    Nu voel ik me nog steeds kut want het ik haaaaat het zo. Die verliefdheid gaat maar niet weg, en ik heb nu ook al geen hoop meer dat het weg zal gaan. Ik haat liefde, die!

    Heeft iemand hier ook lovetroubles, tell me. Anders voel ik me zo alleen op de wereld. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sid schreef:
    Single (cat)
    Ik zou me ook rotergeren. Kan je je vriendin niet gewoon vertellen dat ze een beetje minder klef moeten doen met andere mensen erbij?


    I'm just a little girl in a big mean world.

    You're not alone, girl!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Kus iemand anders :P


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Rosyln schreef:
    (...)
    Gelukkig heb ik Russel altijd nog.:Y)

    Haha ja :'D Dat is niet zo'n zak :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Haha ja :'D Dat is niet zo'n zak :9~

    Not at aaaalll:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nou.. om lovetroubles te hebben moet je in eerste instantie een liefde hebben. En aangezien ik die niet heb tsja.. dan houdt dat al op.

    Ik weet ook niet wat voor advies ik kan geven, aangezien het er niet op lijkt dat je erover heen komt. Maar misschien is het wel te proberen en je te focussen op andere leuke gasten :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb al een cruch op een jongen sinds ik op die school zit.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat gevoel heb ik nu ook , en ik voel me ook super slecht. Join the club (krul)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Oh ik weet précies hoe je je voelt!
    Ik had hetzelfde!
    Het is zoooooo vervelend!
    Probeer er gewoon niet in de buurt te zijn (;
    Wist je vriendin dat het je crush was?
    Dat was bij mij wel zo en dat is echt een rotstreek!
    Het gaat wel over, echt waar.
    Er komt altijd een ander (:


    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


    notodoloquebrillaesoro

    noem jij dat een vriendin???!!
    terwijl jij zelf op die jongen bent gaat zij zo klef doen voor je neus??(N)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    HeartBeatXx schreef:
    noem jij dat een vriendin???!!
    terwijl jij zelf op die jongen bent gaat zij zo klef doen voor je neus??(N)

    Ze weet niet dat ik hem leuk vind, en dat is maar goed ook.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?