-Kikkeli. Ja hoop ik! Misschien komt ze begin volgend jaar weer naar Nederland .
-Somnium, haha ja much better. Nu kan ik mooi lezen wat jullie allemaal hebben/kennen enzo en dat helpt . Dat lijkt me ook wel apart als je normaal een goede band hebt met je familie ofzo en dan familieleden hebt die je amper tot nooit hebt gezien. Wel tof dat je hem dan al 2 keer hebt gezien!
-Cryofthemoon. Hahahah ja sparen doe ik zeker. Maar het is gewoon zo frustrerend dat ik dan kennissen en vriendinnen van mij uit anderen landen zie die haar dan weer zien en met haar op de foto staan enzo. Dan ben ik niet jaloers, maar dan mis ik haar alleen maar nog meer, haha. Wel heel tof dat je in Engeland hebt gestudeerd!
- Rosyln. Dat is wel vet balen zeg! Dat had ik ook met een jongen, die ik laatst per toeval weer gevonden heb op facebook nadat hij 8 jaar geleden naar Australië verhuisde en we elkaar nooit meer spraken. Misschien eens via google zoeken, dat je dan wel ergens bij uit komt?
-Ilse. Ja komt goed . Ik voelde me gewoon even zielig haha. Als ik geluk heb komt Aprella begin volgend jaar weer naar Nederland. En jou zie ik idd ook niet zo vaak. Ook doordat ik het druk hebm maar zo heel ver wonen wij niet van elkaar. Geen 3 uur? Tenminste, niet als ik met de trein ga, geen idee hoe jij dan reist, haha. Dus, dat betekend bij deze dat we snel weer eens moeten afspreken <3
[ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 22:42 ]
Wie du mir, so ich dir.