• Als Aïsha McDean wordt aangenomen op Easton High, één van de beste scholen van de Verenigde Staten, gaat haar wens in vervulling. Eindelijk kan ze weg uit Curston, het dorpje waar ze is opgegroeid. Weg van haar acoholistische vader, weg van de rotschool waar ze de afgelopen jaren heeft rondgelopen.
    Eenmaal op Easton aangekomen blijkt de ze te moeten knokken om niet weggestuurd te worden vawege haar cijfers die al van begin af aan niet erg hoog zijn geweest. Maar dat is niet haar enige zorg.. Aïsha is vastbesloten om bij de Killian Girls te horen, de populairste meiden van Easton, kosten wat het kost. Terwijl ze met moeite haar eigen geheimen verborgen probeert te houden, komt ze er stukje bij beetje achter dat de Killian Girls niet altijd eerlijk zijn over hun leven. Zullen deze geheimen ontrafeld worden? En zal Aïsha ooit een échte Killian Girl worden?


    Oké, dit is een idee voor mijn eerste serie hier op Quizlet. En nee, orgineel is hij niet. Toch wil ik graag jullie mening weten.
    Oh, en als iemand nog een leuke titel of een alternatief op Killian Girls (ik ben nog niet helemaal tevreden over die naam) hoor ik het graag. [a]

    Xx.

    I Like it! je moet hem er op zetten joh (A)

    Xx.


    Girls love Ben&jerry's more then you.

    doen whooor !!! :D

    xoxo

    WHOJOOOO!!!
    Mensen wat een enthosiasme hier!
    Niet allemaal tegelijk graag.. =="
    Maar ik wacht wel weer. :Y)

    Het doet me denken aan "Hoe versier ik een prins"


    Life is hard and then we die

    Het doet me denken aan "Hoe versier ik een prins"


    Laat mij daar nou nog nooit van gehoort hebben! x'D
    Het idee komt van het boek Privé, net als de naam: Easton, maar van "Hoe versier ik een prins" heb ik nog nooit gehoord.

    (...)

    Laat mij daar nou nog nooit van gehoort hebben! x'D
    Het idee komt van het boek Privé, net als de naam: Easton, maar van "Hoe versier ik een prins" heb ik nog nooit gehoord.
    Loool! In dat verhaal komt ook een school in voor "Easton" maar dat is dan een jongensschool XD


    Life is hard and then we die

    (...)Loool! In dat verhaal komt ook een school in voor "Easton" maar dat is dan een jongensschool XD


    Lol x]
    Maar ik hou gewoon van die highschool verhalen weet je. =P Alleen ik ben niet zo vreselijk orgineel in het verzinnen van nam,en en titels. =="

    Ik vind hem wel origineel!ö Jaa, moet je doen!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    zou ik zeker doen


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Het doet me denken aan "Hoe versier ik een prins"


    had ik nog niet aan gedacht x') k zie de link niet echt, maar het zal wel aan mij liggen --'


    You're a star in heaven.

    ohja @ Sadness: doen!


    You're a star in heaven.

    Doen


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker