• De joden stonden allemaal in een lange rij toen Hitler aankwam.
    Hij vroeg aan de eerste jood: "Hoe hoog kunt gij springen?"
    Jood 1: "1 meter meneer."
    Hitler: "Mooi zo, mannen, geef die man 1 bak bier."
    Hitler gaat naar de volgende.
    Hitler: "Hoe hoog kunt gij springen?"
    Jood 2: "Oh, 2 meter."
    Hitler: "Mannen, geef die man 2 bakken bier."
    Hitler gaat naar de volgende.
    Hitler: "Hoe hoog kunt gij springen?"
    Jood 3: "Oh zeker 3 meter."
    Hitler: "Mannen, afschieten, die kan over de muur."


    De andere is deze

    Die vind ik echt juist.

    Ik wil echter niet respectloos overkomen. Ik vraag me af wat jullie van Hitler moppen vinden en deze twee moppen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Als je alleen al zijn naam uit spreekt of het woord 'Nazi' uitspreekt word je al helemaal boos bekeken. Een jongen in mijn klas had een Nazi kruis getekend en die moest nablijven. We spellen als we er iets over willen zeggen, haha.

    Op mijn Duitse boek heeft een vriend van me ook een hakenkruis getekend zonder dat ik het doorhad, en die leraar lachte er gewoon om mee XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik kende ze al.
    Maar ze zijn wel leuk (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Tja, ik vind het wel grappig hoor. (: Het is natuurlijk allemaal heel erg wat er gebeurd is, maar daarom is een beetje plezier juist goed.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Romances schreef:
    (...)
    Op mijn Duitse boek heeft een vriend van me ook een hakenkruis getekend zonder dat ik het doorhad, en die leraar lachte er gewoon om mee XD


    Boh. Bij ons was er een keer tijdens Duits een hakenkruis getekend op het etui van iemand. De leraar flipte hem helemaal. Heb hem nog nooit zó kwaad meegemaakt. Behoorlijk overdreven, vond ik. :Y)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Romances schreef:
    (...)
    Op mijn Duitse boek heeft een vriend van me ook een hakenkruis getekend zonder dat ik het doorhad, en die leraar lachte er gewoon om mee XD

    Ja maar als je in duitsland woont is het iets anders, ze kunnen er echt niet mee lachen. met niet veel eigenlijk


    We're hiding behind skin that's too tough

    Washington schreef:
    (...)Nou, hahaha wij gingen vandaag een film kijken met geschiedenis. Van charlie chaplin ofzo, ging hij Hitler naspelen. Men, ahhahaah. Ik vond het eigenlijk wel grappig.

    Haha, ik heb die film thuis ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind het wel grappig, ook al zijn ze idd best wel erg. Maar zelf zou ik zo'n mop nooit maken, en ik heb er wel gewoon respect voor als anderen het niet fijn vinden (:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Assassin schreef:
    (...)


    Er zijn ook grappig over blondjes, Belgen, Nederlanders, Turken en Lepralijders.
    Dat zou dan ook respectloos zijn.

    Dan sowieso in mindere maten, want daartegen zijn er voorbije eeuw niet zulke uitroei acties geweest.
    En met Lepralijders lach ik ook niet.


    effort never betrays you

    Lipsy schreef:
    (...)
    Dan sowieso in mindere maten, want daartegen zijn er voorbije eeuw niet zulke uitroei acties geweest.
    En met Lepralijders lach ik ook niet.


    Het gaat erom dat het respectloos is naar die mensen toe. Naar wie is het respectloos als je een Hitler grap maakt? Misschien naar de nabestaanden. Maar die hebben het zelf al niet meer meegemaakt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het gaat erom dat het respectloos is naar die mensen toe. Naar wie is het respectloos als je een Hitler grap maakt? Misschien naar de nabestaanden. Maar die hebben het zelf al niet meer meegemaakt.


    Ik heb geen respect voor Hitler. Met de tweede lach ik me dus kapot.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    er zijn beelden waar hitler ziet als tie boos is zooo lolxD(lol)


    Shoganai i ne~

    lovexdestiny schreef:
    er zijn beelden waar hitler ziet als tie boos is zooo lolxD(lol)

    Waarom is dat nou grappig ? (cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    YoYoYoghurt schreef:
    Ik vind niet dat over Hitler en de WOII grapjes gemaakt horen te worden, omdat de dingen die hij deed totaal niet grappig waren.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ik haat die moppen. mensen zijn door hem op gruwelijke wijze vermoord en jullie gaan er een beetje om lachen.

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Waarom is dat nou grappig ? (cat)

    hitlers gezicht is grappig (lol) maar de grappen vindt ik niet grappig(N)


    Shoganai i ne~