• tegen mij; 'Heb je twitter?'
    Ik lach 'm dood hier XD
    Nee, ik heb geen twitter, en ik ben er trots op!
    ...
    Faal.

    Goed, wie voelen zich op het moment ook zo falend xd?


    Life is hard and then we die

    ik heb ook geen twitter! en ik zal heel eerlijk zijn! ksnap er ook geen hol van:$
    falend, dat is verzekers zo'n nederlands woordje! ik ken het niet!
    xx


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Rosyln schreef:
    Ik heb het wel, maar ik zou niet doodgaan zonder.:Y)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb ook geen Twitter, maar ik moet er wel eens eentje aan gaan maken denk ik. -a-


    It's time to be happy again.

    Ik ga pas iets falends en kansloos zeggen: 'Ik gebruik geen twitter meer omdat iedereen het doet en veel mensen (niet alle!!) het enkel gebruiken om elkaar in de gaten te kunnen houden en zo een hoog sociaal controle op anderen uit te kunnen beoefenen wat eigenlijk toch wel gelijk staat aan stalken, maar schijnbaar is dat tegenwoordig heel normaal' Okey, het was niet echt kansloos, de uitleg dan, maar fijn. I made my point :Y)(nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    ik heb geen twitter, maar ik weet ook niet wat daar nou zo leuk aan is.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik heb het vorige week pas aangemaakt om bepaalde mensen te volgen ;P


    ars moriendi

    Ik heb het, maar doe er niets mee x']


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb twitter om de reden van KirstenSnaps, ik vind het grappig om mijn favo beroemdheden in de gaten te houden (nerd)

    Ik heb geen twitter, niemand van mijn vrienden heeft twitter, ik vind twitter een opgeblazen media-hype.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Square schreef:
    Ik heb ook geen Twitter, en dat ga ik zo houden. (:


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget