• je kent het wel. de bloods,de crips,hells angels,nombs,green gang en zo kan ik wel doorgaan. nu woon ik in een achterstandswijk. waar gebeiden zijn. de ene straat hoort bij het gebeid van de crips de andere van green gang. veel mensen denken dat het alleen maar stoerdoen is. maar zo is het niet. vaak hoor je dat mensen zijn neer geschoten. ik probeer me er zo veel mogelijk van af te houden. maar soms is dat moeilijk.....

    ik zou daar dus nooit willen wonen >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wat kan je daar op zeggen.. Meestal zien die jongeren geen andere uitweg, of doen ze het voor de kick. Blijf er gewoon zoveel mogelijk van weg


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    RoseDestiny schreef:
    ik zou daar dus nooit willen wonen >.<


    agree maar ik heb geen keus. in de avond moet ik het ook niet wagen om op straat te lopen ofzo.

    In welke stad woon je dan? o.O


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zou er echt niet graag leven. Nu ja, daar heb jij niet zo veel aan x'). Ik zou ze gewoon negeren, en tja, probeer om op je hoede te zijn.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Herolicious schreef:
    In welke stad woon je dan? o.O


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Herolicious schreef:
    In welke stad woon je dan? o.O



    dat zeg ik niet. voor me eigen prive

    In Rotterdam in ieder geval... zeggen ze

    Bendes blijven triest..


    I am an idiot, I move.

    Ja, die bendes zijn echt akelig link. Heb eens een programma gezien over een groepje jeugddeliquenten - vrijwel allemaal bendeleden - die via een speciaal programma konden voorkomen dat ze naar een gevangenis voor volwassenen gingen. En een van hen was 18 en had zijn vriendin verkracht terwijl hij haar bedreigde met een wapen. Verder zat er nog iemand bij die gewoon een moord op z'n geweten had. Die mensen kennen niet anders dan de straat en ze zijn pas begonnen met hun leven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    Ja, die bendes zijn echt akelig link. Heb eens een programma gezien over een groepje jeugddeliquenten - vrijwel allemaal bendeleden - die via een speciaal programma konden voorkomen dat ze naar een gevangenis voor volwassenen gingen. En een van hen was 18 en had zijn vriendin verkracht terwijl hij haar bedreigde met een wapen. Verder zat er nog iemand bij die gewoon een moord op z'n geweten had. Die mensen kennen niet anders dan de straat en ze zijn pas begonnen met hun leven.



    ik ken eigenlijk ook niets anders dan de straat. maar ik heb me ouders die hun verantwoording nemen.

    loveprinses schreef:
    (...)


    ik ken eigenlijk ook niets anders dan de straat. maar ik heb me ouders die hun verantwoording nemen.

    Dat maakt al een wereld van verschil.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    (...)
    Dat maakt al een wereld van verschil.



    ja idd. ik heb een vriendin en haar ouders doen dat dus niet. haar vriend is blood en zij nu ook. soms kan ik er wel om huilen. bv ik wil na de supermarkt. moet ik oppassen dat ik niet in de straten van de green gang kom als ik niet neer geknald wil worden.

    Klinkt als Gouda.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Klinkt als Gouda.


    idd

    Ik woon precies tussen 2 Marokkanen wijken in. (Voor de Marokkaanse onder ons voel je alsjeblieft niet aangevallen.) Maar in die 2 wijken heb je ook altijd zo'n groepje waar je 's avonds echt niet langs wilt lopen.. -ervaring-


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.