• in rijswijk :') ik weet niet hoe ze heet maar het was die kleine met bruin haar :') iedereen rende naar d'r toe en vroeg handtekening en ging op de foto. haha zag er grappig uit.. iemand ook wel eens zo'n mensje van oh oh cherso gezien?


    My heart is yours and so am I

    ik kijk geen oh oh cherso :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nee, ik zou ze niet eens herkennen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ze komen vanavond naar Almere ofzo.

    XDXDXD


    Allen mag ik dat programma en die mensen echt niet.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Bibi :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Je hebt kaboutertje gezien!!

    das hip.

    helaas zie ik niemand want ik woon in brabant


    "Ignite, my love. Ignite."

    mine schreef:
    Je hebt kaboutertje gezien!!

    das hip.

    helaas zie ik niemand want ik woon in brabant

    En Guus Meeuwis dan?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ze zijn hier in een club geweest, maar toen was ik er niet. Ik had toen een ander feest. Gelukkig maar, want het scheen er enorm druk te zijn, zo druk dat je niet eens kon bewegen. En ik hou sowieso niet van Oh Oh Cherso. (':
    OT: Ik was aan het stijldansen, kwam opeens Marcel Baker (jurylid Dancing With The Stars) binnen lopen. Schijnt een goede vriend te zijn van mijn dansleraar. Dat was wel even apart. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    waar ik woon kom ik misschien ruud van nistelrooy tegen maar voor de rest niemand bekends

    trouwens ik heb wel toen eerst zo'n zanger in de friettent gezien weet alleen niet hoe die heette


    (Be)lieve in (you)rself

    you saw Kaboutertje!
    Maar DJ Tony Star is zoiezo de coolstexDxD

    Bibi! A.k.a. Kabouter. (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    hahahah vet grappig. (krul) Ik kijk dat programma verder niet en ben er verder niet in geintereseerd ofzo, maar 2 of 3 weken zat een jongen uit mijn klas erin. :'DDD


    Wie du mir, so ich dir.

    Stamppot schreef:
    (...)
    En Guus Meeuwis dan?

    Haha die woont om de hoek bij onze school :P


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik vind ze allemaal mongolen.

    RoseDestiny schreef:
    ik kijk geen oh oh cherso :')


    effort never betrays you