• Ik heb respectvol proberen te handelen, maar de scheldwoorden schieten door me hoofd.
    Ik wil er geen probleem van maken en daarom zeg ik bij deze doei tegen Quizlet.
    Zolang de regels mij er van weerhouden mezelf te kunnen zijn ben ik weg. En ik maar denken dat jezelf kon zijn hier zo.
    Nee, want als je vrouwelijke organen heb, ben je een meisje. Ja sorry maar zo zijn de regels hier eenmaal.
    Jammer Jo! nou hier heb je even wat, nee je organen zeggen niet wie je bent. Dat zit van binnen.
    En als ik dat hier niet kan uiten, vind ik dat klinklaren Onzin!
    Mijn leven word blijkbaar bepaalt door het feit dat ik een kut heb. Nou, daar ben ik lekker mee zeg.
    Het is maar een fucking poppetje hoor! Ik mijn naam stond toch ook E. Aka Kilian. Dan geef ik mezelf tog ook al voor een ander geslacht prijs.

    Wathever.
    Ik vind het enorm jammer dat dit zo heeft moeten lopen.
    Ik ben enorm blij, dat grotendeels wel respect voor me heeft.
    En de mods met hun regels die respect voor me hebben kunnen me rug op. Wat nou respect, door die flut regels kan ik niet eens mezelf zijn!
    En wat ik in de pf zij is niet gelogen. Ik heb respect voor regels, en het is niet aanvallend naar de mods toe, ook al zei ik dat daarstraks wel. Of over het feit dat er geen uitzonderingen gemaakt mogen worden
    Nee respect voor de mods heb ik nog steeds, die regels alleen laten me janken.
    Ja ik heb in dat pf gezegd dat ik me zou aanpassen, en dat heb ik gedaan.
    Alleen toen ik op het finkje drukte, wist ik dat die niet goed voor mezelf kon zijn.
    En omdat ik de regels niet aan mijn laars wil lappen, ben ik weg.

    Doei Quizlet, en bedankt voor de fijne jaren!

    voor de mensen die het niet snappen.,
    hier komt het door; Dit topic!

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 20:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Huh? Ik snap t niet helemaal, met dat geslacht gedeelte enzo. Maar jammer dat je weggaat...x

    Jammer dat je gaat. :-( En om eerlijk te zijn, vind ik het ook onzin.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Annissa schreef:
    Huh? Ik snap t niet helemaal, met dat geslacht gedeelte enzo. Maar jammer dat je weggaat...x

    Je hebt op je profiel een roze of blauw poppetje, wat aangeeft of je een jongen of meisje bent. Snap je? :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ooo i get it.

    Ben je dan verplicht om dat aan te vinken? ;d

    Wat was er dan? mogt je niet op je profiel aanvinken dat je je eigenlijk een jongen voelt?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Stripe schreef:
    Jammer dat je gaat. :-( En om eerlijk te zijn, vind ik het ook onzin.


    They fell in love, didn't they?

    Srr da ik het zeg, maar maakt da nu zoveel uit :S


    Stop wishing, Start doing..

    Annissa schreef:
    Ooo i get it.

    Ben je dan verplicht om dat aan te vinken? ;d

    Niet verplicht. Maar als je het dan toch aanvinkt, moet je het ook aanvinken naar waarheid. Als je een meisje bent, mag je niet aanvinken dat je een jongen bent. Dat is tegen de regels.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    JustLikeYou schreef:
    Srr da ik het zeg, maar maakt da nu zoveel uit :S

    Voor haar gevoel blijkbaar wel? Ik zou me ook zo hebben gevoeld, als dit bij mij was gebeurd.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Niet verplicht. Maar als je het dan toch aanvinkt, moet je het ook aanvinken naar waarheid. Als je een meisje bent, mag je niet aanvinken dat je een jongen bent. Dat is tegen de regels.

    Dat snap ik. Maar als ze niet kan kiezen doet ze toch geen aanvinken? ofzo?

    voor de mensen die het niet snappen.,
    hier komt het door; Dit topic!
    @JustLikeYou
    Jij weet niet hoe het is je anders voor te doen dan je eigenlijk bent, het is al moeilijk genoeg er voor uit te komen.

    en nu ben ik echt weg!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    misschien vind je blauw een mooiere kleur dan roze, waarom moet het "persee" een jongen/meisje zijn (krul)


    They fell in love, didn't they?

    WAT BELACHELIJK.
    Niks tegen mods hoor ik het er niks tegen maar dit gaat toch wel erg ver. Wat belachelijk, jeesz als jij dat wilt dan doe je het gewoon en ze kunnen je niet tegenhouden en je blijft maar mooi hier laat maar zien dat je het er niet mee eens bent.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Het spijt ons ook heel erg dat we dit van je moesten vragen... We begrijpen je standpunt wel, maar als we het bij jou toestaan, moeten we het ook bij iedereen toestaan. (Ookal is deze sitatie helemaal anders.)

    Ik begrijp dat je heel kwaad bent nu. ):

    Annissa schreef:
    (...)
    Dat snap ik. Maar als ze niet kan kiezen doet ze toch geen aanvinken? ofzo?

    Ze kan wel kiezen. Maar heb je weleens verhalen gehoord over mensen die in het verkeerde lichaam zijn geboren? Die vrouw zijn, maar zich man voelen? Dit heeft zij dus ook, vandaar dat ze het mannelijke poppetje aan had gevinkt. Snap je? Maar dat is tegen de regels in om dat dus te doen.


    A decision I will regret, until my dying breath.