• Hoi, ik heb nu een internet verbot gekregen:O en dat alleen omdat ik niet ´gezellig´ was! M´n ouder zitten altijd te zeuren dat ik beneden moet zijn, dus ik beneden met de laptop. Zij kijken Baantjer(puh) vind ik echt niks! Dus mijn vader `Doe die laptop weg we kijken Baantjer´
    Ik`Maar ik doe iets voor school´ Dat deed ik ook echt:) Nu heb ik een internet verbod tot na het weekend! Ik mag er niet eens op voor schoolwerk. Ik doe dit nu ook stiekem dus (zip). Ik kan er echt niet tegen!

    Om dit topic zinvol te houden wie van jullie heeft er ook een internet verbod ooit gehad en heeft tips om het te overleven?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    gecondoleerd.
    het enige wat ik kan segge...

    Ik heb nog nooit internetverbod gehad, maar als ik het wel kreeg zou ik de hele tijd de sims spelen (A)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik krijg ook altijd laptopverbod, ja boeit me niet ik ga gewoon verder >:3.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik heb het wel is gehad '-__- en ik ging gewoon stiekem op m'n ipod touch, of ik ging naar de bieb en daar internetten, of op school gewoon DX


    ~ la-la-laaa.

    Sniper schreef:
    Ik heb dat nooit gehad, vind het ook best onzin but yeah...
    Je kan ook altijd naar de bieb gaan en daar internetten. Prachtig alibi.

    Doe ik oowk altijd 8D Bij mijn bieb mag je 6 uur gratis computeren en daarna is het betalen xd