• Hoi, ik heb nu een internet verbot gekregen:O en dat alleen omdat ik niet ´gezellig´ was! M´n ouder zitten altijd te zeuren dat ik beneden moet zijn, dus ik beneden met de laptop. Zij kijken Baantjer(puh) vind ik echt niks! Dus mijn vader `Doe die laptop weg we kijken Baantjer´
    Ik`Maar ik doe iets voor school´ Dat deed ik ook echt:) Nu heb ik een internet verbod tot na het weekend! Ik mag er niet eens op voor schoolwerk. Ik doe dit nu ook stiekem dus (zip). Ik kan er echt niet tegen!

    Om dit topic zinvol te houden wie van jullie heeft er ook een internet verbod ooit gehad en heeft tips om het te overleven?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh straks komen m´n ouders thuis dus dan moet ik snel pc en internet afsluiten en geschiedenis verwijderen


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Zovaak, maar dan zeggen ze altijd dat ik er gewoon weer opmag ;d


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Bij m'n moeder mocht ik soms een dag niet op internet, dat was echt een hel voor mij.


    *insert philosophical cringe expression here*

    wtf nie eens voor school?! dat zouden me ouders nooit doen..


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik heb dat nooit gehad, vind het ook best onzin but yeah...
    Je kan ook altijd naar de bieb gaan en daar internetten. Prachtig alibi.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 17:38 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    Ik heb dat nooit gehad, vind het ook best onzin but yeah...
    Je kan ook altijd naar de bieb gaan en daar internetten. Prachtig alibi.

    hahah deed ik ook toen ik geen internet had 8D maar dat was geen verbod


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Krijg wel vaker internet verbod O:
    overleven:
    dat kan niet ghehe je meot gewoon heel snaeky erop gaan (:


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Járen geleden heb ik eens een internetverbod van zes maanden gehad. :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    Járen geleden heb ik eens een internetverbod van zes maanden gehad. :-)


    6 maanden:O! Wow dat is pas erg! Maar niemand heeft tips? en naar de bieb kan ik niet, want daar is echt nooit plek.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    DoctorWho schreef:
    (...)

    6 maanden:O! Wow dat is pas erg! Maar niemand heeft tips? en naar de bieb kan ik niet, want daar is echt nooit plek.

    Ja, zes maanden. :-) Mm, ik heb internet ook op mijn mobiel. Maar ik weet niet of jij dat ook hebt, anders kun je dat gebruiken.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Ja, zes maanden. :-) Mm, ik heb internet ook op mijn mobiel. Maar ik weet niet of jij dat ook hebt, anders kun je dat gebruiken.


    Nee helelaas heb ik dat niet(huil)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    DoctorWho schreef:
    (...)

    Nee helelaas heb ik dat niet(huil)

    Heb je wel Wi-Fi op je mobiel en een draadloze internetverbinding? Want dan kun je gewoon via die verbinding internetten op je mobiel.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Heb je wel Wi-Fi op je mobiel en een draadloze internetverbinding? Want dan kun je gewoon via die verbinding internetten op je mobiel.


    Ik kan wel internet op m'n mobiel instellen maar dat kost me al m'n beltegoed. Ik zit er nu ook stiekem achter.
    Shit m'n ouders ik moet gaan.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Mijn vader doet zulke dingen niet, maar ja. Daar heb ik nu niet veel meer aan. Ik hoop dat mijn toekomstige pleegouders niet moeilijk doen daarover. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat vind ik maar niks (cat)
    Je moet met hun naar TV maar mag niet op de computer?
    Dat vind ik dus echt niet kloppen (cat)
    Ge verder met stiekem doen :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'