• Hoi, ik heb nu een internet verbot gekregen:O en dat alleen omdat ik niet ´gezellig´ was! M´n ouder zitten altijd te zeuren dat ik beneden moet zijn, dus ik beneden met de laptop. Zij kijken Baantjer(puh) vind ik echt niks! Dus mijn vader `Doe die laptop weg we kijken Baantjer´
    Ik`Maar ik doe iets voor school´ Dat deed ik ook echt:) Nu heb ik een internet verbod tot na het weekend! Ik mag er niet eens op voor schoolwerk. Ik doe dit nu ook stiekem dus (zip). Ik kan er echt niet tegen!

    Om dit topic zinvol te houden wie van jullie heeft er ook een internet verbod ooit gehad en heeft tips om het te overleven?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik heb nog nooit een internet verbod gehad, en papa en mama zijn niet zo, dat ze dat geven.
    Ga lezen, tv kijken, gezellig doen met vrienden, ga naar een vriend toe, ga sporten.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nog nooit gehad, thank god. Zou sowieso weglopen ;d
    haha nee kidding.

    Hmm... overleven? Gewoon extra slijmen en wat interesse tonen in wat zij doen, misschien matsen ze je wel. ;3 Als ik internetverbod had, ging ik gewoon naar de mediatheek op school, als ik ff op Q. wil gaan. =3


    ~Music makes me high~

    Nah, ik heb daar wel meningsverschillen over t.o.v. mijn ouders, maar ze straffen me nooit ofzo:P


    Life is hard and then we die

    Mijn moeder kan me niks meer maken mhuaua _O_


    -

    Genius schreef:
    Mijn moeder kan me niks meer maken mhuaua _O_


    Huh hoesso niet :S


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nog nooit gehad, maar als ze het me zouden geven overleefden ze dat niet:P


    Happy Birthday my Potter!

    Genius schreef:
    Mijn moeder kan me niks meer maken mhuaua _O_


    Dat berichtje maakt me bang net alsof je ze iets hebt aangedaan


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Nee. Als mijn ouders dreigen om mij internet verbod te geven, zeg ik dat ik dan dankzij hun een slecht cijfer zal halen voor Nederlands of Engels (ik moet vaak voor die vakken internet opdrachten maken). En ze willen niet dat ik dankzij hun een vier haal, dus :3


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Vroeger wel, als ik het me nog goed weet te herinneren, maar toen ging er altijd alsnog op, dus het maakte toch niet veel uit.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn ouders doen daar niet moeilijk over.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    DoctorWho schreef:
    (...)

    Dat berichtje maakt me bang net alsof je ze iets hebt aangedaan


    Dat betekend waarschijnlijk gewoon dat ze volwassen is


    Happy Birthday my Potter!

    ik heb dat ook wel eens gehad echt rot. geloof me je overleefd het niet(duivel)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RoseDestiny schreef:
    ik heb dat ook wel eens gehad echt rot. geloof me je overleefd het niet(duivel)
    Whahahh idd.


    I can. But i won't

    DoctorWho schreef:
    (...)

    Dat berichtje maakt me bang net alsof je ze iets hebt aangedaan

    Hahaha neehoor. Ik ben gewoon 18 nu dus kan ze me niks meer maken (duivel) Hihi, maar goed ik mocht altijd al zelf weten hoelang ik achter de computer wou.


    -