*Ik ben vreselijk moe de laatste week.
*Chagerijnig
*Koppijn vanaf gistermiddag.
*Er is een toets, die wereldwijd is, om de algemene kennis van kinderen uit verschillende landen te vergelijken. Voor Duits en Engels. En uit elke klas zijn er willekeurig leerlingen gekozen en als je gekozen bent, ben je VERPLICHT mee te doen, na het 8e uur. En natuurlijk ben ik gekozen voor friggin' Duits Ik sta er een 4 voor, duh. Geef me dan tenminste Engels, daar sta ik toch een 9 voor Nou. lekker.
*Komt een kind huilend naar me toe. Want ze hoorde andere over haar roddelen Erg kut voor haar enzo. Want uh ja, er waren omstandigheden de laatste 2 jaar. Maar ik en mijn andere 2 vriendinnen wisten er niks van want we zaten toen nog niet bij hun in de klas. En dan komt ze bij mij zitten van 'Niemand mag mij', huilend en al. En die 2 vriendinnen van mij die erbij zaten gingen gewoon op een afstandje zitten en met elkaar kletsen terwijl ik haar moest troosten .______. En ik wist heel het verhaal niet of wat er is gebeurd, hoe moet ik haar dan troosten? Echt fijn zijn hun. Ik zeg zo stiekem tegen hun 'Help me dan', 'Ja, wat moet ik zeggen?!'. omfg. tering.
*We moesten nablijven, yay.
*Ik dacht, m'n dag komt wel goed want ik ga vanavond met mn ouders naar de stad want er zijn nieuwe winkels geopend. Gaan we weer niet omdat het te druk is
*Mijn BF doet echt focking dom de laatste tijd. En nu erger ik me kapot aan haar.
Zo. Dat is eruit, damnit.
I live for the applause, you will die for it.