• We hebben dit jaar lootjes getrokken thuis en ik moet zelf een suprise maken ZONDER hulp van mijn ouders etc.
    Ik wou een poppetje maken (een speciaal poppetje, maar kan even voor de zekerheid niet zeggen wat voor een) en ik dacht: met papier maché word dat erg slordig en om nou met papier te doen is ook niet al te tof. Vorig jaar had een jongen uit mijn klas iets gemaakt van 'was', en het was zoooo mooi geworden. Het handige van dit spul is dat je het kan kneden tot dat het mooi is. Maar waar kan je was kopen?! ik moet dit snel weten want ik heb niet veel tijd meer.
    ps; een beter idee is natuurlijk ook welkom (krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    hobbywinkel kan j ednek ik wel van die klei kopen.


    Food.

    Tja, goede vraag. ik zou t niet weten eigenlijk...

    Annissa schreef:
    Tja, goede vraag. ik zou t niet weten eigenlijk...
    ik ben een kei in goede vragen bedenken (nerd) maar ik weet het antwoord dus nooit..


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Eh.. DeTuinen ofzo? Of. eh... blokker, bij de knutsel dingen ofzo. (cat)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Crowd schreef:
    hobbywinkel kan j ednek ik wel van die klei kopen.

    Volgens mij ook.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn suprises waren altijd zo wicked omdat mijn zus ze altijd maakte, haha. Sorry, kan je niet helpen.

    Hihi, heb het uiteindelijk van klei gemaakt. Maar thanks moppies :Y)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    Hihi, heb het uiteindelijk van klei gemaakt. Maar thanks moppies :Y)


    En,,is het gelukt?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'