• aan zakgeld per maand, het is voor mijn school project :l en en wllen jullie dit even invullenn:naam plus achternaam. en hoeveel geld je per maand krijgt. dankû

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 12:29 ]


    They fell in love, didn't they?

    Kim, 15 euro.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hmm toen ik thuis woonde kreeg ik altijd 45 kleed geld maar dat was toen dat me ouders nog bij elkaar waren, toen ze gingen scheiden kreeg ik nog maar 20 niet dat ik het erg vond hoor.. En nu woon ik op mezelf en ik krijg per week 50 euro leefgeld zoals bootschappen doen, en sigareten haha.. :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    100 maar daar moet ik wel alles mee kopen.
    Kleren,gadgets,gsm-geld,eten, etc.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik ga mijn naam en achternaam niet geven want daar heb je niks aan. Ik krijg ongeveer 50 tot 80 euro per maand aan zakgeld.


    your eyes are like stars in the night.

    385 euro per maand, maar dat is niet echt mijn zakgeld maar mijn studiefinanciering en daar moet mijn studie dus ook van betaald worden...
    Sinds ik studiefinanciering krijg heb ik geen zakgeld meer


    dream, dare, fly!

    Waarom heb je trouwens een naam + achternaam nodig?


    your eyes are like stars in the night.

    Niets, ik werk fulltime. :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    lieke: 60 euro per maand. 50 daarvan is kleedgeld, maar ik vind het veel te weinig dus ik doe ook oppassen voor 4 euro per uur!(yeah)


    How I dry my hair: 10% I blow dry it, 90% I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH! I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH!

    Ik krijg 3€ per week, omgerekend is dat 12 tot 15 per maand. Ik krijg geen kleedgeld, maar dit bedrag is alleen voor dingen die ik zelf graag wil kopen, schoolspullen, kleding enz betalen mijn ouders.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Shireen, 17 euro per maand.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    €27 per maand, maar dat is tot Februari stopgezet i.v.m. een pasgekocht keyboard die een beetje duur was :P


    Life is hard and then we die

    Poseidon schreef:
    Waarom heb je trouwens een naam + achternaam nodig?

    moet voor project zeg maar naam + achternaam + geld.


    They fell in love, didn't they?

    snuggle schreef:
    (...)
    moet voor project zeg maar naam + achternaam + geld.

    Ik snap dan eigenlijk niet wat jouw leraren met onze namen moeten, misschien kan je beter zelf namen bedenken? Want geld is iets wat persoonlijk is, hè. Het is informatie die niet iedereen hoort te weten dus ik denk dat je het beste zelf kan bedenken. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Lieke, 17.50 euri per maand.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ik snap dan eigenlijk niet wat jouw leraren met onze namen moeten, misschien kan je beter zelf namen bedenken? Want geld is iets wat persoonlijk is, hè. Het is informatie die niet iedereen hoort te weten dus ik denk dat je het beste zelf kan bedenken. (:

    Ik denk dat dat is zodat de leraren weten dat ze niet loop te faken