Heigl schreef:
Ik vind het eigenlijk erg voor de baby als 'ie alleen 2 vaders heeft en geen moeder!
Sexist, geen vader kan voor een jongen net zo erg zijn als geen moeder hebben.
Verder ben ik het wel met deze stelling eens, maar vooral omdat er zoveel kinderen in adoptiehuizen zitten, die verdienen een gezin. Verder mogen ze voor mijn part ook de 'importkinderen' iets meer indammen zodat onze eigen kinderen ook nog worden geadopteerd.
Eens, het is belachelijk. dat ze dat niet kunnen. En kom nu niet aan van je heb een vader en een moeder nodig. Er zijn genoeg kinderen die zonder vader of moeder(dus met één ouder) opgroeien en die hebben het ook goed.Dan kan je beter 2 vaders of moeders hebben.
Het is echt idioot dat het in een modern land niet kan.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
Heigl schreef:
Ik vind het eigenlijk erg voor de baby als 'ie alleen 2 vaders heeft en geen moeder!
daar ben ik het eigelijk niet mee eens,
het is een adoptie kind, die heeft waarschijnlijk al geen ouders, of geen ouders die er voor kunnen zorgen, dan heb ik toch wel liever 2 vaders.
eens dus.
Exercitus schreef:
Eens, het is belachelijk. dat ze dat niet kunnen. En kom nu niet aan van je heb een vader en een moeder nodig. Er zijn genoeg kinderen die zonder vader of moeder(dus met één ouder) opgroeien en die hebben het ook goed.Dan kan je beter 2 vaders of moeders hebben.
Agree. Er zijn zoveel kinderen zonder ouders. Kan je beter twee vaders of twee moeder hebben.
Exercitus schreef:
You were much more muchier, you've lost your muchness.