• Ik fietste gisteren naar de winkel en het was al helemaal donker en mijn licht doet het niet (krul)
    Maar komt er iemand aanfietsen echt recht op me af en die vrouw keek ook gewoon mooi opzij, net op tijd kijkt ze naar mij en zegt zo 'Licht aan he!'.. Ik zo 'Jaha!'. Argh kan er niet tegen als mensen zo doen :'D

    En laatst fietste ik op de stoep omdat dat moest en toen ging een man ook zeuren dat ik op de weg moest fietsen..
    Vertel me dan iets wat ik nog niet weet (krul)

    Er zijn er vast wel meer die het irritant vinden als mensen zoiets zeggen _O_


    -

    ik ben is een keer vergeten me hand uit te steken. gaat een oude meneer gelijk tegen me zeuren T_T waarom zeuren oudere mensen altijd in het verkeer ? o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ehb een hekel aan die mensen dan heb ik de neiging om mijn middelvinger op te steken


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sniper schreef:
    Das echt klote ><
    Ik had eens na het uitgaan dat een dronken gast onze kant op fietste maar tegelijkertijd overal heen slingerde. Dus ik denk: ik blijf staan, fietst ie recht op mij af, flikkert hij van de fiets vlak voor mij en scheldt hij mij verrot, de sukkel.


    Omg dat is pas klote. O;

    Heb jij wel is in een auto gezeten, op de bijrijdersstoel, die bijna een fietser zonder licht aanreed? Echt bijna?
    Doe je licht gewoon aan serieus. o_o
    Zoveel moeite is het niet, en het kan je ook nog is een hele hoge boete besparen. ;]


    It's not the same without you.

    Bij mij in de stad heb je zo'n eenrichtingsweg. Maar ik moest de andere kant op, dus ik fietste over de stoep. Springt er ineens zo'n man voor mijn fiets ''afstappen!'' ik moest echt heel hard remmen anders had ik hem overreden o.O


    ONLY SEVEN LEFT <3

    xBrownie schreef:
    Bij mij in de stad heb je zo'n eenrichtingsweg. Maar ik moest de andere kant op, dus ik fietste over de stoep. Springt er ineens zo'n man voor mijn fiets ''afstappen!'' ik moest echt heel hard remmen anders had ik hem overreden o.O


    had door gereden -_-'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha ja.

    Ik moest laatst ergens fietsen waar al op de ene kant van de weg allemaal auto's geparkeerd staan (o.0?), en dan kwma een andere auto die de ander helft in beslag nam, precies op mij af.
    Dus ik vluchtte de stoep op, maar daar kwam net ook een man op lopen en die bleef zo voor me staan, wijdbeens, hij zei niks maar hij bedoelde; ga jij eens op de weg fietsen. Ja, dat was ik ook vanplan meneer :') T kon alleen even niet.
    Toen was het ook donker.

    Je moest roepen; 'kapot!' da's droogjes.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb echt een hekel aan zulke mensen :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik haat het als mensen op de stoep fietsen. Vooral omdat de meeste kei pissig op mij worden omdat ik niet aan de kant ga. Ik sta in mijn volste recht om op de stoep te lopen en fietsen op de stoep het leven zuur te maken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ramsey schreef:
    Ik haat het als mensen op de stoep fietsen. Vooral omdat de meeste kei pissig op mij worden omdat ik niet aan de kant ga. Ik sta in mijn volste recht om op de stoep te lopen en fietsen op de stoep het leven zuur te maken.


    Ja inderdaad.


    Your make-up is terrible