• Ik fietste gisteren naar de winkel en het was al helemaal donker en mijn licht doet het niet (krul)
    Maar komt er iemand aanfietsen echt recht op me af en die vrouw keek ook gewoon mooi opzij, net op tijd kijkt ze naar mij en zegt zo 'Licht aan he!'.. Ik zo 'Jaha!'. Argh kan er niet tegen als mensen zo doen :'D

    En laatst fietste ik op de stoep omdat dat moest en toen ging een man ook zeuren dat ik op de weg moest fietsen..
    Vertel me dan iets wat ik nog niet weet (krul)

    Er zijn er vast wel meer die het irritant vinden als mensen zoiets zeggen _O_


    -

    dat heb ik dus ook altijd >=ó


    They fell in love, didn't they?

    Och, ja. Ik was een keer bezig met het rondbrengen v.d. folders. Komt er zo'n vrouw op mij aflopen, met krukken. Zegt ze dat ik mijn fiets op de weg moet zetten, want anders kon ze d'r niet langs.. Kom op, ik ga mijn fiets toch niet op de weg zetten :'D Ten eerste valt 'ie dan om, omdat die weg niet egaal is en ten tweede fiets ik zo weg.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat zijn nog vrij 'onschuldige' dingetjes.
    Ik word eerder moe van mensen die zeggen alsof ze het beter weten. Dat ze in elke situatie beter weten en dat ze precies weten hoe jij je op dat moment voelt..


    La credenza è una medicina contro il timore

    Dan steek ik altijd mijn vinger op. Stelletje stomme boeren.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Dat van op die stoep rijden snap ik nog wel...
    Maar waarom moest die vrouw gaan zeuren dat jij je licht moet opzetten? :8


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Das echt klote ><
    Ik had eens na het uitgaan dat een dronken gast onze kant op fietste maar tegelijkertijd overal heen slingerde. Dus ik denk: ik blijf staan, fietst ie recht op mij af, flikkert hij van de fiets vlak voor mij en scheldt hij mij verrot, de sukkel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat heb ik nu zo vaak meegemaakt hé. Tegenwoordig, als ze over zo iets kleins gaan zeuren en het ook nog eens arrogant gaan zeggen, zeg ik maar gewoon dat ze hun bek moeten houden. Klinkt hartstikke asociaal, maar als er iets is waar ik een hekel heb dan is het volwassenen die gaan lopen te zeuren dat jongeren weer eens iets niet goed doen.
    Zo was ik laatst in de bieb, en ik was met een vriendin een plek aan het zoeken om te gaan zitten, gewoon zacht fluisterend. Komt er zo'n bekakte man aan, super arrogant: 'Ja hallo je mag hier niet praten?'. En dat zei hij dan hardop. Dus toen zei ik maar gewoon 'Meneer u mag niet praten in de bieb'. En toen ik weg liep, hoorde ik hem iets over ons zeggen tegen al die andere mensen die daar zaten. Het is dat ik geen gezeik wou, anders was ik echt wel terug gegaan :'D
    Goh, wat kom ik weer lekker agressief over.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 20:24 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat zeg ik ook tegen die mensen. Je moet ook en licht hebben en niet op het voetpad fietsen.
    Niet gek als iemand dat zegt, stelletje zeikerds. Je zou het toch ook niet leuk vinden als jij op het fietspad fietst en mensen erop lopen?


    Your make-up is terrible

    ik fiest altijd de stoep op om het pad op te rijden voor mijn huis gaat er zo'n vrouw zeuren 'niet op de stoep fietsen hè'


    #WWED - What Would Emma Do?

    Assassin schreef:
    Dat zeg ik ook tegen die mensen. Je moet ook en licht hebben en niet op het voetpad fietsen.
    Niet gek als iemand dat zegt, stelletje zeikerds. Je zou het toch ook niet leuk vinden als jij op het fietspad fietst en mensen erop lopen?

    Haha ohdear :')


    -

    Ik fiets altijd met ipod, dus eigenlijk hoor ik nooit wat mensen over me zeggen.
    Maar waarschijnlijk zijn er erg veel mensen die op me klagen hoor.


    effort never betrays you

    snuggle schreef:
    dat heb ik dus ook altijd >=ó


    Don't dream your life, live your dreams.

    Het ís ook wel irritant, maar ze bedoelen het goed. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het ís ook wel irritant, maar ze bedoelen het goed. (:
    Ha-ha, dan heb je de problemen die ik heb dankzij zeikende oude lullen nog niet gehoord.


    it's so empty living behind these castle walls

    xD
    Ik roep soms naar mensen die niet op het fiestpad rijden maar op het straat dat ze op het fietspad moeten (A)
    Waarom is er een fietspad anders, voor de versiering (baby)


    Stop wishing, Start doing..