• jah in de klas zeiden ze dat...

    Nee, hij is geen homo, for sure. (:


    wth.

    Yep, totally _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    misz bi maar geen homoo


    I'm short

    Nee een homo zoent niet met meisjes en heeft geen vriendinnetjes dacht ik dan

    Hij is echt geen homo or.


    <3

    Lol, nee.


    None but ourselves can free our minds.

    omb, nee !
    En laat ze zeggen, echte beliebers weten beter.
    Dat wil niet zeggen dat jij geen 'echte' belieber bent ofzo, nu weet je wel beter ;'D

    <3


    Whatever '

    hij is tog bi :S


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Jigsaw schreef:
    Yep, totally _O_


    Shoganai i ne~

    Ik vind het grappig dat zo veel mensen zeker denken te weten dat Bieber geen homo is, alsof ze hem persoonlijk kennen? Het kan zijn dat hij het gewoon achterhoudt hoor, zoveel artiesten doen dat/worden gedwongen dat te doen. Het zou best wel eens kunnen. Maargoed, niet dat het me erg boeit ofzo, maar met die gast heb ik wel zo m'n twijfels (nerd)


    Being happy doesn't mean everything's perfect, it means that you've learned to look beyond the imperfections.

    Dat zijn gewoon JDBhaters dat-dat zeggen, tuurlijk kan het. Alles kan blijkbaar in deze kutwereld, maar hij heeft al een hoop vriendinnetjes gehad dus ik denk van niet nee x'd

    No shit. :'DDD


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    hij is vast geen homo anders zoent hij niet met meiden en zou hij niks met Caitlin Beadles gehad hebben tog


    I'm so in love

    HPenJBfan schreef:
    hij is vast geen homo anders zoent hij niet met meiden en zou hij niks met Caitlin Beadles gehad hebben tog

    Hij kan nog steeds Bi zijn 8D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Hij kan nog steeds Bi zijn 8D

    ja dat kan natuurlijk ook nog maar geen homo


    I'm so in love