• jah in de klas zeiden ze dat...

    justin bieber speelde en gast rol in CSI Las Vegas_O_ jammer ging die iet dood:(


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Waarschijnlijk niet. Er wordt veel "homo" als scheldwoord tegen hem gebruikt. ^^


    Take me to wonderland

    Nee, denk het niet.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Zelfs als hij dat is, dan is dat leuk voor hem...
    Zal hij wel veel vrouwelijke fans verliezen!


    What can I do?

    Nee, argg ik haat echt zoon mensen die dat zeggen, komop seg Serieus ;s


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    zal gerust is kunnen(A)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Nee, hij is gewoon hetero. (:


    It's not the same without you.

    Lekker interessant.


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Ja, helemaal waar. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    nee! k vind het echt zielig dat iedereen dat zegt. Hallo daarlijk zegt iedereen over jou dat je homo bent terwijl je dat niet bent. Ik geloof gewoon dat hij op meiden valt. Kijk zijn liedjes, allemaal over meiden


    Believe In Everything Because Everything's Reachable

    ik denk het niet, hoop het niet. want het is niet zo. en dat is true.


    Smile and live.

    JBieberLover schreef:
    nee! k vind het echt zielig dat iedereen dat zegt. Hallo daarlijk zegt iedereen over jou dat je homo bent terwijl je dat niet bent. Ik geloof gewoon dat hij op meiden valt. Kijk zijn liedjes, allemaal over meiden


    Het kan toch dat hij dat is?


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    JBieberLover schreef:
    nee! k vind het echt zielig dat iedereen dat zegt. Hallo daarlijk zegt iedereen over jou dat je homo bent terwijl je dat niet bent. Ik geloof gewoon dat hij op meiden valt. Kijk zijn liedjes, allemaal over meiden


    Hij schrijft niet zijn eigen liedjes...

    Jazeker dat zie je gewoon (nerd)
    daarom gaan zijn liedjes over meiden om zijn gayheid the verbergen :9~


    Perfect girls aren't real and real girls aren't perfect.

    Neeuhj, ofcourse not!
    One less lonely GIRL, Favourite GIRL, Rich GIRL, Latin Girl, in al z'n clips zitten meisjes. En dat van Jaden Smith is ook niet waar, dat kind is 12, en hij valt ook op meisjes, Kijk maar op youtube, en er zijn genoeg foto's waar hij close met een meisje opstaat. Genoeg bewijs?