• Goed, mijn dag is helemaal gemaakt.
    Vandaag begon een klasgenootje al over het slachtfeest en dat haar vriend 3 schapen moest halen voor familieleden/vrienden, meisje dus kotsmisselijk de hele dag rondlopen terwijl hij allerlei grapjes zat te maken over het slachten en schoonmaken etc etc etc...

    nou verder geen aandacht aan besteed. Gaat 10 min geleden de bel. vader doet open, staat even aan de deur te praten, en komt even later met een bak met een doek erover heen de kamer in gelopen. Hond meteen aan de bak ruiken. Ik vragen wat erin zat, mn pa zegt alleen in t italiaans: "heb een bak met botten." Dus mijn zusje onder die bak kijken en ziet wat vlees, begint te gillen en loopt weer weg, ik nieuwsgierig geworden, loop naar het aanrecht, zit ik echt heel droog naar een bak met hart, lever, en andere ingewanden te staren xD
    (heb wel foto maar die zal ik jullie besparen)

    Krijgen jullie ook wel eens vreemde 'cadeaus' van de buren?(nerd)

    Kijken op eigen risico!!
    braaf in het bakje
    ik heb nog steeds geen idee wat dat grote stuk vlees is...
    t heeft wel een bot...

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 23:07 ]

    Show me the photo :'D Ik kan wel wat hebben hoor. Het zal vast niet erger zijn dan de hoofden op sterk water in 't Anatomisch Museum :x


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het best wel eng, haha :Y)
    Het enige wat ik krijg van de buren is groenten en fruit en noten.


    We're hiding behind skin that's too tough

    euh... smakelijk? (krul)
    Haha. Ik heb ooit badeendjes van de buren gekregen.
    Maar dat is allang geleden =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sid schreef:
    Ze bedoelde het vast goed :')
    Nope, niets.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wat bedoelen jullie met 'Ik hou mijn racistische mond wel even ...' ?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Silvertress schreef:
    Wat bedoelen jullie met 'Ik hou mijn racistische mond wel even ...' ?
    Ze willen vast een racistische opmerking maken over het offerfeest en die Turkse buurvrouw, maar willen niet discrimineren en zeggen het daarom niet. :'D


    Only losers can act the way you do

    Sid schreef:
    Ze bedoelde het vast goed :')
    Nope, niets.


    None but ourselves can free our minds.

    de links staan in beginpost...

    en zou een mod de titel willen aanpassen? slachtfeest moet offerfeest zijn, dank u