• Goed, mijn dag is helemaal gemaakt.
    Vandaag begon een klasgenootje al over het slachtfeest en dat haar vriend 3 schapen moest halen voor familieleden/vrienden, meisje dus kotsmisselijk de hele dag rondlopen terwijl hij allerlei grapjes zat te maken over het slachten en schoonmaken etc etc etc...

    nou verder geen aandacht aan besteed. Gaat 10 min geleden de bel. vader doet open, staat even aan de deur te praten, en komt even later met een bak met een doek erover heen de kamer in gelopen. Hond meteen aan de bak ruiken. Ik vragen wat erin zat, mn pa zegt alleen in t italiaans: "heb een bak met botten." Dus mijn zusje onder die bak kijken en ziet wat vlees, begint te gillen en loopt weer weg, ik nieuwsgierig geworden, loop naar het aanrecht, zit ik echt heel droog naar een bak met hart, lever, en andere ingewanden te staren xD
    (heb wel foto maar die zal ik jullie besparen)

    Krijgen jullie ook wel eens vreemde 'cadeaus' van de buren?(nerd)

    Kijken op eigen risico!!
    braaf in het bakje
    ik heb nog steeds geen idee wat dat grote stuk vlees is...
    t heeft wel een bot...

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 23:07 ]

    Wat moeten jullie met die ingewanden? .__.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    wij kregen van een turkse collega van mijn papa kleine soory cakejes met suiker erin

    van de buren eigelijk gen rare dingen


    (Be)lieve in (you)rself

    Herolicious schreef:
    Wat moeten jullie met die ingewanden? .__.


    Ik heb werkelijk waar geen idee, schijnbaar had ze iets gebrabbeld met het woord 'geluk' erin... of dat het aan de hond gedoneerd wordt of zo, heb nog geen idee wat mn ma er mee gaat doen...

    Wat 'n eh... mooi gebaar (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hel schreef:
    (...)

    Ik heb werkelijk waar geen idee, schijnbaar had ze iets gebrabbeld met het woord 'geluk' erin... of dat het aan de hond gedoneerd wordt of zo, heb nog geen idee wat mn ma er mee gaat doen...

    Watteheck? Best raar o.o


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Lol xD

    Nee, wij krijgen niet dat soort vreemde cadeaus. Maar volgens mij kan ik me nog herinneren dat mijn buurvrouw een keer 's ochtends vroeg aan de deur stond omdat ze bloem nodig had om te bakken xD


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh! En je bespaart het hun wel hé! Mij een foto sturen op mijn mobiel waarnaar ik even droog aan het staren was, maar hier geen zeker!

    Nou, lekker stoofpotje toch? Of geef het aan Roma, die vind het vast lekker Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Herolicious schreef:
    (...)
    Watteheck? Best raar o.o


    Mjah, volgens mijn pa eten ze de ingewanden ook rustig in Italië, mijn moeder maakte al een opmerking dat ze vroeger ook wel eens hersens had gegeten, iets wat je een Nederlander (mij ook) niet hoeft voor te schotelen, t is daar net zoiets als kikkerbillen voor de Fransen of krokodillenvlees voor de Australiërs

    Ze bedoelde het vast goed :')
    Nope, niets.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Hahaha x'D
    Nee ik krijg nooit wat van de buren.


    -

    Ik wil die foto zien, serieus! :9~ -dat meen ik echt-

    Maar wat een vriendelijke vrouw, het offerfeest is een heel belangrijk feest in de islam dus is het heel attent dat ze jullie zoiets schenkt. (:

    En nee, wij krijgen nooit iets van de buren. Soms een kaartje voor Nieuwjaar of Kerstmis, maar voor de rest niets. Achja, als ik toch ooit iets van mijn buurjongen aangeboden zou krijgen, zou het een joint zijn...

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 22:24 ]


    Only losers can act the way you do

    Hel schreef:
    (...)

    Mjah, volgens mijn pa eten ze de ingewanden ook rustig in Italië, mijn moeder maakte al een opmerking dat ze vroeger ook wel eens hersens had gegeten, iets wat je een Nederlander (mij ook) niet hoeft voor te schotelen, t is daar net zoiets als kikkerbillen voor de Fransen of krokodillenvlees voor de Australiërs

    Of zoals dat Schotse spul
    Mjamjam, hart en hersens!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Somnium schreef:
    Ik wil die foto zien, serieus! :9~ -dat meen ik echt-

    Maar wat een vriendelijke vrouw, het offerfeest is een heel belangrijk feest in de islam dus is het heel attent dat ze jullie zoiets schenkt. (:

    En nee, wij krijgen nooit iets van de buren. Soms een kaartje voor Nieuwjaar of Kerstmis, maar voor de rest niets. Achja, als ik toch ooit iets van mijn buurjongen aangeboden zou krijgen, zou het een joint zijn...


    lol k zal m zo even online zetten, met een link voor sterke magen xD

    Ik hou mijn racistische mond maar even..

    okay dan.. ingewanden?

    en ik dacht altijd dat het het offerfeest heette:X


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.